Godard: Eğer deyim yerindeyse �biçim sorunları�nı nasıl ele alıyorsunuz? Onların pek düşünülmediğini biliyorum, daha doğrusu film yapılırken pek düşünülmüyor, ama önce ve sonra düşünülüyor. Örneğin, kesince düşünülmüyor. Böyle olmakla beraber, kendime hep sonradan soruyorum: Niye burda kestim de şurda kesmedim? Ve başkalarında da anlayamadığım tek şey bu: Neden kesmek ya da kesmemek? Bresson: Ben de, sizin gibi, bunun salt sezgisel bir şey olması gerektiğine inanıyorum. Sezgisel değilse, kötü bir şeydir. Her neyse,benim için en önemli şeydir bu. Godart: Yine de bunun analiz edilebilmesi gerekir... Bresson: Ben filmimi yalnızca biçim yoluyla görüyorum. İlginçtir: Onu yeniden gördüğümde, yalnızca planlar görüyorum. Filmin dokunaklı olup olmadığını hiç bilmiyorum. Godard: Bence, kendi filmlerinden birini görebilmek için çok uzun bir süre geçmektedir. Bir gün, küçük bir köyde bulunuyorsunuz, Japonyada ya da başka bir yerde, ve filminizi yeniden görüyorsunuz.
Godard: Eğer deyim yerindeyse �biçim sorunları�nı nasıl ele alıyorsunuz? Onların pek düşünülmediğini biliyorum, daha doğrusu film yapılırken pek düşünülmüyor, ama önce ve sonra düşünülüyor. Örneğin, kesince düşünülmüyor. Böyle olmakla beraber, kendime hep sonradan soruyorum: Niye burda kestim de şurda kesmedim? Ve başkalarında da anlayamadığım tek şey bu: Neden kesmek ya da kesmemek? Bresson: Ben de, sizin gibi, bunun salt sezgisel bir şey olması gerektiğine inanıyorum. Sezgisel değilse, kötü bir şeydir. Her neyse,benim için en önemli şeydir bu. Godart: Yine de bunun analiz edilebilmesi gerekir... Bresson: Ben filmimi yalnızca biçim yoluyla görüyorum. İlginçtir: Onu yeniden gördüğümde, yalnızca planlar görüyorum. Filmin dokunaklı olup olmadığını hiç bilmiyorum. Godard: Bence, kendi filmlerinden birini görebilmek için çok uzun bir süre geçmektedir. Bir gün, küçük bir köyde bulunuyorsunuz, Japonyada ya da başka bir yerde, ve filminizi yeniden görüyorsunuz.