Bir porno filmde vücut ve ruh neye dönüşür? Porno filmlerde bir oyuncu olarak var olmak mümkün müdür, çok yakından çekilen eylemlerin abartılı çıplaklığı bizi hepten içine mi almaktadır? Vücut, toplu bir hazzın organı, açık ve tek anlamlı cinsel bir tüketimin aracı haline geldiğinde haz, edep, benlik ve kimlik gibi kavramlar nasıl bir anlam kazanır? Bu söyleşi sırasında, hem yazar-porno yıldızı Ovidie hem de düşünür Marzano, pornografiye karşı eleştirel bir duruş sergilemekte, bununla birlikte göstermelik bir ilericilikten ya da ahlakçılıktan da kaçınmaktadırlar. Bu söyleşi sayesinde, vücudun kullanım şekillerinin olağanüstü karşıtlıklar içerdiğini görebiliyoruz. Haz için vücudun kullanılma özgürlüğüne estetik, ahlaki ve felsefi ölçütlerin yeni tanımları eşlik ediyor. Bu söyleşide ahlak, düşünceden asla ayrılmıyor. Ovidie kendini bir seks işçisi olarak tanımlıyor. Altmıştan fazla filmde oynayan ve üç yapıma imza atan Ovidie, çekimlerde bazı cinsel eylemleri yapmayı reddetti ve prezervatif kullanılmasında ısrarcı oldu. İngilterede Times Magazine ve Fransada Synopsis ve Le FilmFrançais gibi saygın dergilere kapak olan Ovidie pornografik sinemaya dair bilinen görüşleri alt üst etmesiyle bir porno entelektüeli olarak da anılıyor. Oyunculuğu bıraktıktan sonra yönetmenlik ve yapımcılık yapan Ovidie son olarak çektiği Kim korkar hain kurttan? Siyaseten yanlış arzular üzerine bir araştırma adlı belgeselle devam etmeyi umduğu yeni bir yola daha girdi.
Bir porno filmde vücut ve ruh neye dönüşür? Porno filmlerde bir oyuncu olarak var olmak mümkün müdür, çok yakından çekilen eylemlerin abartılı çıplaklığı bizi hepten içine mi almaktadır? Vücut, toplu bir hazzın organı, açık ve tek anlamlı cinsel bir tüketimin aracı haline geldiğinde haz, edep, benlik ve kimlik gibi kavramlar nasıl bir anlam kazanır? Bu söyleşi sırasında, hem yazar-porno yıldızı Ovidie hem de düşünür Marzano, pornografiye karşı eleştirel bir duruş sergilemekte, bununla birlikte göstermelik bir ilericilikten ya da ahlakçılıktan da kaçınmaktadırlar. Bu söyleşi sayesinde, vücudun kullanım şekillerinin olağanüstü karşıtlıklar içerdiğini görebiliyoruz. Haz için vücudun kullanılma özgürlüğüne estetik, ahlaki ve felsefi ölçütlerin yeni tanımları eşlik ediyor. Bu söyleşide ahlak, düşünceden asla ayrılmıyor. Ovidie kendini bir seks işçisi olarak tanımlıyor. Altmıştan fazla filmde oynayan ve üç yapıma imza atan Ovidie, çekimlerde bazı cinsel eylemleri yapmayı reddetti ve prezervatif kullanılmasında ısrarcı oldu. İngilterede Times Magazine ve Fransada Synopsis ve Le FilmFrançais gibi saygın dergilere kapak olan Ovidie pornografik sinemaya dair bilinen görüşleri alt üst etmesiyle bir porno entelektüeli olarak da anılıyor. Oyunculuğu bıraktıktan sonra yönetmenlik ve yapımcılık yapan Ovidie son olarak çektiği Kim korkar hain kurttan? Siyaseten yanlış arzular üzerine bir araştırma adlı belgeselle devam etmeyi umduğu yeni bir yola daha girdi.