Sartre varlığı; kendisinde-varlık, kendisi-için-varlık ve başkası-için-varlık olmak üzere üç bölümde inceliyor. Bunlardan özellikle birinci ve ikinci varlık türünü birbirinden ayırıyor. Sartrea göre kendinde-varlık yalnızca vardır. Çünkü bu varlık, mutlak bir doluluk, kapalılık ve içkinliktir. Bu açıdan bakıldığında Sartrea göre yaratılışçılık kuramı, kendine yeterlik olan şeyi varlıktan çekip alarak onu tanrısal bir öznellik içinde yok etmektedir.
Sartre varlığı; kendisinde-varlık, kendisi-için-varlık ve başkası-için-varlık olmak üzere üç bölümde inceliyor. Bunlardan özellikle birinci ve ikinci varlık türünü birbirinden ayırıyor. Sartrea göre kendinde-varlık yalnızca vardır. Çünkü bu varlık, mutlak bir doluluk, kapalılık ve içkinliktir. Bu açıdan bakıldığında Sartrea göre yaratılışçılık kuramı, kendine yeterlik olan şeyi varlıktan çekip alarak onu tanrısal bir öznellik içinde yok etmektedir.