Bu kitap; üç boyutlu ortamda oyunların nasıl hazırlandığını merak eden, konuya ba#langıç yapmak isteyen ancak nereden ba#layacağını bilemeyenler için hazırlanmı#tır. Kitabımızda programlama dili olarak Visual C# 2005 kullanacağız. Programlama bilgisi olmayanlar C# programlama dilinin mantığını kavramı# ve en azından temel seviyeyi tamamlamı# olmalıdırlar. Programlama dilini daha derinden öğrenmek isteyenler yardımcı bir kitap edinebilir veya internetten faydalanabilirler. Kitapta yönetimli DirextX kütüphanelerinden faydalanılmaktadır. Birçoğunuza DirectX ismi tanıdık gelecektir; ancak hiç duymayanlar oyun programlamaya giri# bölümünde açıklamasını bulabilirler.Üç boyutlu modelleri, 3DStudio Max ve Maya gibi programlar kullanarak hazırlamak mümkündür. Bu programlar yardımıyla elde edilen modelleri, eklentiler veya yardımcı programlarla uygulama içerisinde kullanabilme #ansına sahibiz. Üç boyutlu nesneleri tasarlamak için yeterince bilgi sahibi değil isek, o zaman ya internetteki hazır çizimleri edinmeliyiz ya da konuyla ilgilenen arkada#larla birlikte çalı#malıyız.Kitapta Yer Alan Bazı KonularOyun Senaryosu, Oyun MotorlarıYönetimli DirectXDirect-X Mesh KavramıDirect-X Ses, Font ve Video ÖzellikleriDirect-X HLSLMicrosoft XNA
Bu kitap; üç boyutlu ortamda oyunların nasıl hazırlandığını merak eden, konuya ba#langıç yapmak isteyen ancak nereden ba#layacağını bilemeyenler için hazırlanmı#tır. Kitabımızda programlama dili olarak Visual C# 2005 kullanacağız. Programlama bilgisi olmayanlar C# programlama dilinin mantığını kavramı# ve en azından temel seviyeyi tamamlamı# olmalıdırlar. Programlama dilini daha derinden öğrenmek isteyenler yardımcı bir kitap edinebilir veya internetten faydalanabilirler. Kitapta yönetimli DirextX kütüphanelerinden faydalanılmaktadır. Birçoğunuza DirectX ismi tanıdık gelecektir; ancak hiç duymayanlar oyun programlamaya giri# bölümünde açıklamasını bulabilirler.Üç boyutlu modelleri, 3DStudio Max ve Maya gibi programlar kullanarak hazırlamak mümkündür. Bu programlar yardımıyla elde edilen modelleri, eklentiler veya yardımcı programlarla uygulama içerisinde kullanabilme #ansına sahibiz. Üç boyutlu nesneleri tasarlamak için yeterince bilgi sahibi değil isek, o zaman ya internetteki hazır çizimleri edinmeliyiz ya da konuyla ilgilenen arkada#larla birlikte çalı#malıyız.Kitapta Yer Alan Bazı KonularOyun Senaryosu, Oyun MotorlarıYönetimli DirectXDirect-X Mesh KavramıDirect-X Ses, Font ve Video ÖzellikleriDirect-X HLSLMicrosoft XNA