EĞER DÜNYADAKİ EN ATEŞLİ ERKEK İSİMSİZ BİR ŞEYTAN OLARAK KENDİNİ GİZLİYORSA VE İSTEDİĞİ TEK ŞEY SİZSENİZ NE YAPARSINIZ?
Çayırın kenarında, ağaçların gölgelerinin arasında bir karaltı belirdi. Vücudunu görebiliyordum; çünkü ay ışığı, teninin pürüzsüz ve çıplak hatlarını belirginleştiriyordu.
Durdum. Hayal gücüm aklını mı yitirmişti yoksa?
“Tereddüdün mü var yoksa aşkım?”
Sesini duyunca, bedenimden bir ürperti geçip gitti. Ağaçların yaprakları arasından korkunç, alaycı bir kahkaha duyuldu.
DÜNYADA MİLYONLARI PEŞİNDEN SÜRÜKLEYEN ADETA BAĞIMLISI YAPAN, BİR FENOMEN OLAN GECE EVİ SERİSİNİN BÜYÜK BİR MERAKLA VE SABIRSIZLIKLA BEKLENEN 5. KİTABI AV’DA AŞK, HEYECAN, GERİLİM, TUTKU VE ENTRİKALARLA DOPDOLU…
BU MÜTHİŞ SERİNİN UNUTULMAZ 5. KİTABI AV’I KAÇIRMAYIN.
GECE EVİ SERİSİ SİZİ BÜYÜLEMEYE DEVAM EDİYOR…
EĞER DÜNYADAKİ EN ATEŞLİ ERKEK İSİMSİZ BİR ŞEYTAN OLARAK KENDİNİ GİZLİYORSA VE İSTEDİĞİ TEK ŞEY SİZSENİZ NE YAPARSINIZ?
Çayırın kenarında, ağaçların gölgelerinin arasında bir karaltı belirdi. Vücudunu görebiliyordum; çünkü ay ışığı, teninin pürüzs... tümünü göster
Son Siirleri(1959-1963)Türk siirinin çizgisini degistirmis, çok yönlü, evrensel boyutlu bir sair ve yazarin bu basim için yeniden gözden geçirilmis, kaynak metinler esas alinarak düzeltilmis külliyati... TADIMLIKPIRI REISIN HARTASIPiri Reis düslerimizi çizmis hartasinaboyamis serin deniz sabahlarinin renkleriyle.Piri Reis düslerimizi çizmis hartasinagöz görmemis, el degmemis yildiz hevenkleriyle.Piri Reis düslerimizi çizmis hartasinavarilan kiyilardan ayak basmamis kumsallara dogruhayirsiz adalarla yesil papaganlarin arasindanbillûr kösklere giden yolu.Reisin hartasinda kitalardan büyük boynuzlu baliklar ve timsah basli maymunlar yanardaglardan iri Reisin hartasinda yelkenliler yürek kadar ama baliklarla maymunlar yutamiyor yelkenlileri.Yolculuklar baslamaz yürek çagirmasaakil yorulabilir, yilabilir, ama yüregin sirti gelmez yere.Yelkenlilerle gidiliyor kosmosaPiri Reisin hartasinda yüzen yürek kadar yelkenlilerle.29 Aralik 1960, Moskova
Son Siirleri(1959-1963)Türk siirinin çizgisini degistirmis, çok yönlü, evrensel boyutlu bir sair ve yazarin bu basim için yeniden gözden geçirilmis, kaynak metinler esas alinarak düzeltilmis külliyati... TADIMLIKPIRI REISIN HARTASIPiri Reis düsle... tümünü göster
Özdemir Asafın şairdeki ikinci kişi problemini, ikinci kişi ile kendi arasındaki bağıntıları çeşitli yönlerden derinleştirdiği, yaşayışını dolduran davranışları soyutlaştırarak bir düşünce planına yükselttiği, bunu yaparken de, 1950 şiirinin ortak biçim anlayışından ayrı, özel bir dil kullandığı görülür; çelişmeli, oyunlu bir mantık düzeninde mısra sayısını çok kere en aza indirdiği de olur.Behçet NecatigilÖzdemir Asaf 1950lerde kişiliğini bulduğu, şiirinin özelliklerini belirginleştirdiği zaman, bütün akımların dışında bir şairdi. Düşünceleri, duyguları yoğunlaştırıp kısacık şiirler yazışıyla Uzak Doğu ülkelerinin bilge şairlerine benziyordu. Bu özelliğiyle Garip akımının ilk günlerine de bağlanabilirdi, ama o akım içinde fazla bir yer tutmayan bu anlayış, Özdemir Asafta düşünceye iyice ağırlık verilerek benimsenmiş, özenle işlenmiş, geliştirilmişti. Şiir düşüncelerin, duyguların yoğunlaştırılmasında aranıyordu. Uzun şiirlerde bile parçaların bu anlayışla ele alındığı açıktı.Memet FuatÇiçek Senfonisi - Toplu Şiirler çağdaş Türk şiirinin en özgün isimlerinden biri olan Özdemir Asafın sağlığında yayımladığı yedi şiir kitabını bir araya getiriyor: Dünya Kaçtı Gözüme, Sen Sen Sen, Bir Kapı Önünde, Yumuşaklıklar Değil, Nasılsın, Çiçekleri Yemeyin, Yalnızlık Paylaşılmaz.
Özdemir Asafın şairdeki ikinci kişi problemini, ikinci kişi ile kendi arasındaki bağıntıları çeşitli yönlerden derinleştirdiği, yaşayışını dolduran davranışları soyutlaştırarak bir düşünce planına yükselttiği, bunu yaparken de, 1950 şiirinin ortak b... tümünü göster
birsucayli şu anda kitap okumuyor.