Eser· Kitap

Başka

7.2/10(123)

Yavaşça ayağa kalktı. Gidiyordu işte. Ardı yapacaktı beni. Sildim göz yaşımı kalktım ayağa. Her soruyu anlama çeviren gözleriyle sustu. Bana acıyarak bakıyordu. Noktası çalınmış cümle sonum durdu öylece. Sana birbirinden güzel yalnızlıklar biriktirdim. der gibiydi. Dudakları kıpırdadı, inler gibi, çok çocuk kaldın aşka, kendi gölgesine basmaktan korkan... diyebildi sadece. İşte gidiyordu. Bir daha hiç dönmeyecekti. Bir daha hiç olmayacaktı. Sadece bir gitme çıkabildi dudaklarımdan. Yüzüme baktı ve artık sözlerin merheme yara olmaya başlamışsa, içimdeki seni sus, içindeki beni duy. dedi ve sırtındaki ceketimi bankın üzerine bırakarak yürümeye başladı. Son sözleri bunlar olmamalıydı! Arkasından beni hiç almadığın hayatından böyle ucuz kovamazsın! diye bağırdım. Geriye döndü ve davet edilmediğin yerden kovulmazsın. dedi. Son sözüydü. Gitti...

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Başka

Başka

Destek Yayınları

150 sayfa2010-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.2/ 10
123 puan
10
30
9
11
8
20
7
18
6
18
5
10
4
7
3
5
2
1
1
3
NNesferatu· Başka
5/1021.07.2015

Daha önce Bukre'yi okudum, kısa hikayelerle oldukça yüzeyseldi, belki bu kitapta fark olur dedim ama destek yayınlarının kitapları gibi aşk, gitmek, bitmek, ayrılık kelimelerinin tekerrüründen oluşan edebi söz yığını resmen.Belki bu tarz kitapları çok okudum, belki de ayrılık acısı çekmedim o yüzden bana pek hitap etmiyor ama kitabı okurken çok boğulmuş gibi hissettim kendimi ve hatta prensibim olmasa da 30 sayfa kadar atladım ve sonlarına baktım biraz da.Belki 5 bile vermek fazladır, arada 3-5 güzel kelamın hatırı kalmasın işte.

Cciceklimisra· Başka
6/1019.10.2014

Kitabı paramparça yazmayı seven bi yazar.

Kkitapbuketi· Başka
9/1005.09.2014

Muhteşem bir kitaptı herkese öneririm.

Ddileksahin82· Başka
7/1002.01.2014

Kitabın kapağında da yazdığı gibi aşk ve ayrılık üstüne yazılmış, bölüm bölüm aktarılmış okuyucuya sürükleyici ve duygusal diyebilirim

Rrumeysakk· Başka
4/1031.08.2013

Fazla melankolik

6/1028.08.2013

Kitap çok güzel ama Bambaşka'dan sonra hayal kırıklığına uğradım çok daha iyisini bekliyordum

BBetulcoskun· Başka
7/1003.05.2013

Yazarın birçok farklı aşk hikayesini okuyucuyla buluşturduğu bi roman ya da denemeler bütünü diyebilirim . bir günde okunup bitirilmemeli çünkü yazarın birçok sözü de var romanda ve bu sözler insanı çok düşündürüyor. Beğendiğim bi kitap okumanızı tavsiye ederim

GGüney Egeli· Başka
8/1024.04.2013

Ayrılık ayrı,Aşk bitişik yazılır.

6/1011.01.2013

GÜZZELLLL....

DDidem· Başka
10/1024.11.2012

Başka bir adam Kahraman Tazeoğlu...

5/1013.08.2012

Kahraman Tazeoğlu çok iyi bir yazar fakat sürekli kendini tekrar ediyor ve bazı yerleri çok abartı geldi bana. okurken bazı yerlerde boğuldum

5/1026.07.2012

Yazar sürekli kendini tekrar edip duruyor. Sevmedim!

10/1022.03.2012

Kahraman Tazeoğlu böyle yapar okuyanı. Kağıt dolusu sözler bırakır,birde düşünceler... bAŞKa bitmiş bulunmakta. Nasıl desem,kitabın her satırında buldum kendimi. Aşk böyle tanımlanmamıştı nedense. Bambaşka şeyler hissettim okurken. Kahraman Tazeoğlu,okumazdım. Birgün bir arkadaşımın tavsiyesi,beğenisiyle okumaya başladım. İlki MAVİ EV'di. Onda daha değişikti her şey. O da çok güzeldi küçük roman... tarzıydı. Başka,adı gibi başka. İyiki okumuşum. İyiki diyorum. Ve sizlerde hemen okuyun derim.Kitabın sonuna geldiğimde beni karşılayan şey bAŞKarizmalardı.Güzel bir sürpriz oldu,Kahraman Tazeoğlunu anlamak için.Ve ilk defa bi kitapta bu kadar çok düşündüm. Üstünü çizmeye kıyamadığımdan kağıtlar dolusu sözüm oldu. Bide akılda kalanlar...

Benzer Kitaplar