Eser· Kitap

Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)

8.4/10(546)

DOSTLUĞUN BÜYÜSÜ ÜZERİNE OLAĞANÜSTÜ BİR ROMAN “Ateşböceği Yolu’nda Kristin Hannah sevgi ve sadakat üzerine keskin ve unutulmaz bir hikaye yazmıştır.” Jacquelyn Mitchard “Kristin Hannah 70 ve 80’lerin heyecanını ve enerjisini ortaya sermektedir ve bunu öyle bir derin seviyede yapmaktadır ki okuyucuları iki kadın arasındaki dostluğun tam kalbine taşıyor. Ateşböceği Yolu bir şaheser.” Elin Hilderbrand “Hayatımızdaki en önemli şeylerden biri olan ebedi dostluk üzerine dokunaklı, enfes bir roman.” Elizabeth Buchan “Bu muhteşem romanın sayfalarını çok hızlı geçmek istemeyeceksiniz. Kapıyı kilitleyin, telefonunuzu kapatın, ve yanınıza bir paket mendil alıp koltuğunuza yerleşin. (Sonra uyarmadı demeyin.) Kristin Hannah’dan başka hiç kimse kadınların dostluğunu tüm acısı, tatlısıyla bu kadar güzel yazamazdı. Harika bir yazar.” Susan Elizabeth Phillips “Ateşböceği Yolu okumayı neden sevdiğimizi bize bir kez daha hatırlatıyor.” Patricia Gaffney

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)

Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)

PEGASUS YAYINCILIK

624 sayfa2010-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.4/ 10
546 puan
10
201
9
107
8
111
7
55
6
39
5
14
4
10
3
5
2
1
1
3
YYılcan· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
10/1014.04.2020

Hikayesi çok güzel işlendi ve yine ağlayarak bir kitap bitirdim. Yer yer dostluklarının gerçekliğinden şüphe duydum ama sanırım her ikisi de bildiği ve elinden geldiğince dost oldu. Hatalar ve farklılıklar dostluğu engellemiyor, en azından hikayemizde öyleydi.

Vvampir seven· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
9/1003.05.2019

Kesinlikle okunması gereken kitaplardan biri..Okurken kendime ve arkadaşlarıma dair o kadar çok şey buldum ki bu kitapda gözyaşlarıma hakim olamadım.Tek kelimeyle muhteşem..

GGoKi· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
8/1016.10.2018

Ateşböceği serisi hakkında yorumum; http://gokichik.blogspot.com/2014/06/kristin-hannah-atesbocegi-serisi.html

Bbirbenbirsen· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
6/1030.03.2018

Uzun bir dostlugu anlatan guzel bir kitap...Bir cok kismi klise gibi gelsede ozellikle son sayfalarda cok etkilendigimi soylemeliyim...Basit bir anlatim, bildik duygular, kadinlara ozgu iliskiler ve diyaloglar....Yazin okunacak bir kitap...

Ggulshen_naz· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
8/1024.02.2016

Dostluğun müthiş bir şekilde işlendiği çok duygusal bir roman. Çok hüzünlü 😔

Ffndkkk· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
8/1024.01.2016

Yazarın duyguları aktarma şeklini ,sıradan denilebilecek bir konuyu içten bir şekilde anlatmasını sevdim ama acıyı, mutluluğu,öfkeyi dibine kadar yansıtması bana bu kitapta biraz fazla geldi.. Elime geçirsem Tully'yi bi kaşık suda boğacak kıvama geldim yani..Neyse yine de ikinci kitabı çok merak ediyorum. :)

Ppink.midwife· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
7/1020.12.2015

Kristin hannah la tanistigim ilk kitap. Tully ve kate adinda iki kizin 13 yasinda baslayan ve 30 yil boyunca inisli cikisli devam eden dostluklarini anlatiyor. Konuda anlatimda cok icten ve samimiydi herkes boyle arkadaslık ister hayatinda eminim....

RRüveyda Akyüz· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
10/1027.10.2015

Bu kitap MUHTEŞEM ! Benim kesinlikle birinci sıramda.

Eebranaa· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
10/1019.09.2015

Kristin Hannah'ın en sevdiğim ilk kitabı. En yakın arkadaşımla en sevdiğimiz kitap ve bizim kitabımız. Dostlukları içimi ısıttı. İyi ki okumuşum dediğim kitaplardan biri.

Öözgse· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
9/1010.08.2015

diyalogları yapmacıklastirmadan dramatik olmadan yada romanı süslemeye çalışmadan basit şekilde duygusal olabilmis az sayıda roman okudum şimdiye kadar. Ateşböceği Yolu da bunların arasında oldukça iyilerden. Bütün bir hayatın on yılların geçişini izliyorsunuz kitapta. Ve bunu yaparken size herseyin gerçek olduğunu hissediyor insan. Gerçi Sean karakteri neden bu kadar silik kalmış onu anlayamadım. Kitabın ana fikrine uymadığı için sanırım ama baş karakterin erkek kardeşi de varlığını hissettirse neler olurdu merak ettim. Sonuçta vaktime dediğine eminim.

Llavandaninkitapligi· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
10/1006.08.2015

Öncelikle kitap için denilebilecek tek şey MÜKEMMEL. Kristin Hannah'ın kendine özgü havası yine karşınızda ve sizi resmen savuruyor. Ona karşı çıkmanızın imkânı yok. Sonunda ağladığım, mutlaka tavsiye ettiğim mükemmel bir kitap. Kate'ye bayıldım, onu benmiş gibi hissettim, Tully'den nefret ettim, Johnny'e hayran kaldım -özellikle sonda-. Tully'i neden sevemediğimi bilmiyorum ama bazı yerlerde öyle şeyler yaptı ki şok oldum. Kısaca okuyun!

Aalwaysbooks· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
8/1018.07.2015

Ateşböceği yolu kızları!

Yyasemin144· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
8/1005.05.2015

İlk başta arkadaşlığı dostluğu  farklı bir bakış açısıyla ele aldığı  icin çok fazla kitapla konuşur, eleştirir, yorumlar içinde bulurdum.  Olaylar ikili devam ediyordu. İki arkadaş ise kendince zorluklar yaşadılar hemde fazlasıyla... Tully&Kate.. Tully fazlasıyla hırslı, kafasına koyduğunu yapan ancak geçmişi yaralarla doluydu..  Yaptıklarından gurur duysa da ona göre eksikti bir şeyler... Kate.. Fedakarlik, sevgi, anlayış... Ben Tully göre daha çok sevmiştim.. Kendime daha yakın hissetmemden de kaynaklıdır belkide..  Tam bir melek kesinlikle o  Ama kitap yine de tam bir "dostluk" kokuyordu buram buram.. Onca yaşananlara rağmen Sonu...  Heleki sonlara doğru kendimden geçtim. Ağladım.  Sana o kadar iyi ders veriyor ki... Zamanın, ailenin, sevginin, dostluğun, kariyerliğin...  Her şeyi düşünür kendince bir tartışmanın konuşmanın içinde  buluyordum Her şeyin nasılda değerli  olduğunu hissettirerek kitap anlatmıştı...  Kitapla karakterlerle onların davranışlarını sorgularken buldum ki.  Bu Kristin Hannah'ın kitaplarının  arasından ilk başladığım kitap. Kitapları hakkında hiç bir şeyden haberim yoktu. Genellikle yapılan yorumlara bakardım. Ama güzeldi.  Kitabı sevdim.  Hayata dair olabilecek her şeyi  ele alan bir kitap...

LLulu Marley· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
10/1001.04.2015

okumayın tavsiye etmiyorum... inanılmaz bir kitaptı ama kötü sonları sevmeyenler için okumamanızı tavsiye ediyorum.... hayır ben dayanabilirim diyorsanız alın ve kesinlikle okuyun...

Rreamda· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
9/1023.03.2015

Cok guzel başlayıp kitap ortalara dogru geldiginde yavaşlayan aynı zamanda katie ye müthiş bir sinir duydugum kitap sonlara dogru o kadar duygu seline bırakıyor ki insanı Ağlamamak için direnmeniz gerek. Cok güzeldi. Okuyun okutun diyorum...

GGozdeguner· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
9/1013.03.2015

Kitabi okuduktan sonra eski arkadaşlarımı aradım:) tavsiye edilir:)

Ggul akin· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
9/1027.12.2014

En sevdiğim Kristin HANNAH romani

Ookamigo· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
7/1025.12.2014

dostluk üzerine çok güzel bir kitap. ben sıkılmadan okudum.

Rrose12· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
10/1006.11.2014

Bu kitap arkadaşlık ve dostluğu tüm yönleri ile harika bir şekilde bizlere sunuyor.

BBERNA· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
10/1030.10.2014

Bana göre çok güzel bir roman ama beni en çok kitaba bağlayan yazarın akıcı anlatması.... hayatta sahip olacağımız en güzel şey bir dost ...

Qqopuqlukahfe· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
10/1007.08.2014

muhteşem...

Kkucukcın· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
9/1031.07.2014

mükemmel bır dostluk

Llimonlukek· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
10/1026.07.2014

Tam puan veriyorum hemde sonuna kadar.O kadar başka bir kitap ki ve o kadar çok ağladım ki...Gerçi ben her kitapta ağlarım ama bunda da çok ağlamıştım

Bbayankeskin· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
8/1017.07.2014

dostluk üzerine yazılmış;etkileyici, dokunaklı bir kitap. karakterlere kolayca kendinizi kaptırıp, muhakkak kendinizden bir parça buluyorsunuz. hayatınızda böylesine bir dostun varlığını arayacağınız sürükleyici bir kitap.

BBuketAyar· Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
8/1015.07.2014

İlk 200 sayfada çok sıkıldım. Konununda nezaman açılacağını merak ettim çünkü kitap 624 sayfaydı:) ama sonrasında daha güzel olmaya başladı.kitabı her okuyan son sayfalarda ağlayacağımı söyledi.. sonmuu? Son 40 sayfada hüngür hüngür ağladım:(((genel olarak başarılı bir kitaptı...

Benzer Kitaplar