Eser· Kitap

Tek İsim, Tek Kader

6.0/10(19)

Will Grayson Ya çılgın dostunuz hayatınızla dalga geçen bir müzikal sahneliyorsa Ve hoşlanmadığınızı sandığınız kız sizden hoşlanmaya başladıysa? Öteki Will Grayson Ya yapayalnız hissettiğiniz bu dünyada tek gerçeğiniz depresyonunuzsa Ve hiç tanışmadığınız birine sırılsıklam âşık olduysanız? İkisinin de ismi Will Grayson; İkisi de Şikago'da yaşıyor Ve ikisi de on yedi yaşında… Ortak bir de dertleri var: Aşka duydukları su katılmamış korku… "Bu romanda hayat var." -Entertainmentweekly.com- "Okurları hem kahkahaya boğacak, hem ağlatacak hem de herkese avaz avaz şarkı söyletecek." -Kirkus Reviews- "Süperstar yazarlardan neşe dolu bir ortak çalışma." -The Daily Beast- "Genç âşıklar, tutku, entrika, öfke, acı ve arkadaşlığa dair harika bir öykü." -Booklist-

Baskılar5

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Tek İsim, Tek Kader

Tek İsim, Tek Kader

336 sayfa
Will Grayson, Will Grayson

Will Grayson, Will Grayson

Penguin Books

308 sayfaISBN 97801413461132010-01-01
Tek İsim, Tek Kader

Tek İsim, Tek Kader

Pegasus

336 sayfa2015-01-01
Tek İsim Tek Kader

Tek İsim Tek Kader

Pegasus

336 sayfaISBN 98760534353102015-04-16
Tek İsim, Tek Kader

Tek İsim, Tek Kader

Pegasus Yayınları

336 sayfaISBN 97860534353102015-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

6.0/ 10
19 puan
10
1
9
1
8
2
7
5
6
2
5
3
4
3
3
1
2
0
1
1
Öözgse· Tek İsim, Tek Kader
8/1015.10.2015

John Green'in diğer kitapları kadar sevmedim. Daha basit buldum. Özellikle eşcinsel olan Will'in olduğu bölümlerin dilini pek sevmedim. Ama bol bol güldüm. Bir solukta bitti ve eğlenceliydi. Pek gerçekçi bulmasam da eşcinsellik dünyasına böyle eğlenceli ve farklı bir bakış okuduğum için mutluyum.

Hherkesrahatolsa· Tek İsim, Tek Kader
7/1031.07.2015

Yorumlardan etkilenip beklentiyi düşük tuttuğum için mi bilmiyorum ama ben beğendim. Alaska'nın peşinde ya da ilk aşk'tan daha kötü değildi

AAylinn· Tek İsim, Tek Kader
4/1003.07.2015

Yettim yiğidim :D Kitabı 1 gecede okuyup bitirdim. Eğlenceli, komik bir kitaptı ama açıkçası param boşa gitmiş gibi hissettim. O kadar para verdik birkaç sayfa daha yazaydınız :D Eğlenceli ama boş bir kitap malesef.

Oordoabchao· Tek İsim, Tek Kader
9/1013.06.2015

http://kronikokur.blogspot.com.tr/2015/06/tek-isim-tek-kader.html

Iilkayozgur· Tek İsim, Tek Kader
7/1005.06.2015

Yorumun tamamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/06/tek-isim-tek-kader-kitap-yorumu.html Kitabımız konusunda da işlendiği üzere müzikal tadındaydı. Baştan uyarayım eğer homofobikseniz bu kitabı okumayın zira içinde çok fazla eşcinsellik var. Yani cinsel anlamdan bahsetmiyorum. Aslında daha çok sevgi işleniyor. Birini gerçekten kalpten sevmekten. Devasa ebatlarda bir Tıfıl Cooper'imiz var. Tıfıl eş cinsel ve biraz ayran gönüllü yani neredeyse saat başı birine aşık oluyor. Sonra onun en yakın arkadaşı Will Grayson var. Will aşık olamıyor. Yani en azından Tıfıl'ın aşk hayatını gördüğü üzere aşkın bu kadar basit olmaması gerektiğini düşünüyor. Bir de Jane var. Bunlarsa kendi aralarında EHB ( Eşcinsel - Hetero Birliği ) grubunu kurmuşlar ve arkadaşlıkları gerçekten güzeldir. Her ne kadar arada sürtüşmeleri olsa da. -,- Bir de tüm bunlardan ayrı başka bir Will Grayson'umuz var ve bir gün hiç umulmadık bir şekilde bunların yolları kesişiyor ama bu konuya pek fazla değinmek istemiyorum. Aksi halde fazlası spoilera girecek çünkü. Eğlendiğim her bir karakterde birazcık kendimi bulduğum güzel bir kitaptı. Bazı yerlerdeyse gerçekten çok güldüm.

Ssahikaakgenc· Tek İsim Tek Kader
5/1017.05.2015

Güzel veya kötü demek arasında kararsız kaldım. Ama ne olursa olsun Jhon Green çok sevdiğim bir yazar :)

Ppersephone.· Tek İsim, Tek Kader
6/1005.05.2015

Yorum için: http://gamzeninkitapdunyasi.blogspot.com.tr/2015/05/kgbt-6-tur-tek-isim-tek-kader-john.html#more

Benzer Kitaplar