Asla Arkana Bakma
Hayat insanı yalanlara alıştırabilir ama ben içimdeki sesi dinleyip bu sahte dünyanın dışına çıkacağım… O ses ısrarla ölmediğini söylüyordu; efsanevi pilot Wild Bill Maitland, yani babam, acımasızca hazırlanmış bir oyuna alet edilmiş olabilir miydi? Yaşanan trajedinin üzerinden yirmi yıl geçmesine rağmen gerçekleri gün yüzüne çıkarmalıydım; daha dün gibi hissettiğim hüznü dindirmemin tek yolu buydu. Ama izlerin peşine düştükçe birileri hunharca öldürülüyor, geçmişe doğru attığım her adımda biraz daha dibe çöküyordum. Tek başımaydım, güçsüzdüm ve etrafımda güvenebileceğim kimse yoktu; ta ki onunla karşılaşana kadar… Romanları dünyada milyonlarca okuyucuya ulaşmış usta yazar Tess Gerritsen, alışık olduğumuz tarzının dışına çıkarak bizleri bambaşka bir yönüyle tanıştırıyor. İçine romantizm de serptiği macera yüklü kitabı Asla Arkana Bakma heyecan ve gerilimin sınırlarını zorluyor. “Tess Gerritsen ve güçlü roman karakterleri. Asla Arkana Bakma kesinlikle muhteşem bir roman.” The Times “Gerritsen, romantik-macera türünde de usta kalemini kullanmayı başarmış. Tek kelimeyle, harika!” Publishers Weekly “Oldum olası Gerritsen’in kitaplarına hayranım. Bu kitabında da yarattığı karakterler çok güçlü, kurgusu muhteşem. Asla Arkana Bakma’yı mutlaka okumalısınız!” Harlan Coben “Gerritsen, insan ruhunun derinliklerinde saklanan gizleri gün ışığına çıkartmayı başaran hayal gücü ve ilgi çekici tarzıyla dikkatleri bir kez daha üzerine çekiyor.” Booklist
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (167)Tess Gerritsen hayranı olarak Rizzoli&Isles dışında beğendiğim kitaplarından biri. Konusu değişikti. Gerçekten yaşanmış bir hikaye hissi veriyor insana.
tek kelime : MÜKEMMEL! tek solukta okuduğumu söyleyebilirim.
Emin değilim,sonlara doğru ciddi sürükleyiciydi ama sonra normalleşti sanki..
Ne iyi ne kötü, fakat yine de sürükleyici bir kitap. Tess Gerritsen farkı :)
bunu yazan benim bildiğim tess değil, cerrahı çırakı yazan tess değil :(( hiiiççç sevmedim. bu ve son çıkan kitapları hep aynı tarz. basit kurgu, sıradan karakterler, klişe cümleler..
Aslında büyük bir şevkle elime alıpta aldığım kitabın içinde boş sayfaların bulunmasının azizliğine uğrayarak yarım bırakmak zorunda olduğum bir kitap. Aslında çok heyecanlı gidiyordu. Ah boş sayfalar ahh...
benim tess te sevdiğim o tıbbi içerikli romanlardan değildi.. vietnamda babasını arayan kadın ve bir savaş suçlusunu arayan adam aynı insanı aradıkları ortaya çıkınca aralarında aşka dönüşebilecek duygular şüphe, güvensizlik ve diğer şeylerle zedelendi ama sonra ikisinin korkularının savaşın bilinmyene yüzünün suçluluğu yanında çok masum korkular olduğu anlaşıldı ve ikiside mutlu sona ulaştılar...bu arada kadının aradığı adam yani babasıyla sorunları çözülmüş oldu...çokta beğenmedim...
Tess Gerritsen'in tıbbi gerilim romanlarından çok farklı bir kitap. Değişik ve sürükleyici bir kurgusu olmasına rağmen, Tess'in diğer kitaplarından aldığım tadı alamadım ben.
tess yine bildik ama gerilmesi az dı artık yaşlanıyor nede olsa
Tess kitaplarına bu kitap ile başlamakla büyük bir hata etmişim açıkçası.Kitap sıradandı. Tess Gerritsen'ın diğer kitapları ile karşılaştırılamaz bile.
Sıradan bir gerilim romanı.Hiç etkilenmedim desem yeri var.Zaman geçirmek için okunabilir.
içinde hem aşk olan hemde güzel bir gerilim olan bi kitap..
Bir macera filmi izlemek gibiydi okumak ama alışık olduğumuz Tess Gerritsen'in romanlarından farklı bir havası var acikcasi ben bir Tess hayranı olarak hayal kırıklığına uğradığımı söylesem yalan olmaz. Diğer kitapları Rizzoli& Isles karakterlerinin olduğu serilerin asla yerini tutamaz . http://bestemina.blogspot.com/2012/11/asla-arkana-bakma.html
en başarısız kurgularından birisi idi. Cerrah ile kıyaslanamaz:(
Tess Gerritsen`in okuduğum kitapları içinde en başarısız olanı.
Klasik Tess Gerritsen romanlarından oldukça farklı, sonu da pek tatmin edici değidli ama kolay okunan bir roman oldu.
kendisi demiş aslında alışılmışın dışında bişi denemek istediğini ama yinede çok beğendiğimi söyleyemem..sonuçta çok daha iyi kitapları var yazarın ve bunu okumazsanız eğer bişey kaybetmiş sayılmazsınız..
yine ve her zaman ki gibi harika bir kitap. arkama bakmaktan korkar oldum.
yazarın diğer kitaplarından çok farklıydı... tam bir aşk macera kitabıydı... sevdim... çok akıcı bir şekilde okunuyordu... heyecan kıvamı da yerindeydi.... aşk macera okumayı sevenler okumalı... ama bir Linda Howard da değil di ... belirtmeliyim :)
Tess Gerritsen'in ilk okuduğum kitabı ve beklentimi karşılamadı. Konu bilindik, kurgu fos, aşk kitabı okuyorken araya cinayet serpmiş gibi geldi. Belki de yanlış bir kitapla başladım Tess Gerritsen'e... Grange'ın cinayet romanlarından sonra fos çıktı:((
Başta çok sıkıcı geldi ama okuduğuma değdi.Tavsiye edebilirim.
Will annesinin son isteğini yerine getirmek için 20yıl önce kaybolan babasını aramaya başlar.Ancak bu durumdan rahatsızlık duyan birtakım insanlar Will`i ortadan kaldırmakta kararlıdır.Suikastler ve aşk dolu bir kovalamaca..










