Eser· Kitap

Lucian

7.4/10(22)

Suse ciddileşti. Becky , şeyi düşündün mü, Lucianın belkide...bir insan...olmadığını ? Başımı öne eğdim, Hayır, diye fısıldadım.Ama aslında düşündüğüm şuydu : Evet. Bakışları hüzünle doldu ve yüzüne yine o yumuşaklık, kırılganlık geldi. Sanki ince bir buz tabakasının üzerindeydi; sanki aramızda donmuş bir göl vardı ve bir tarafında o, öbür tarafında da ben duruyordum. Ve birden, onun benim tarafıma, yanıma gelme isteğini hissettim. Ama korkusunu da; o kırılabilecek buz tabakasının çökebileceğini ve onun dibine, ölümcül soğuğa doğru çekilebileceğine dair. Bu çılgıncaydı ama gerçekten onun duygularını hissedebiliyordum. Sadece ne düşündüğü, benim için gizliydi.Gözleri, bacağımın üzerinde açık duran ellerime takıldı. Sanki cevabı, ellerimin üzerinde arıyormuş gibiydi.n Bilmiyorum, dedi sessizce. Ben kim olduğumu bilmiyorum. TEK KELİMEYLE BÜYÜLEYİCİ.

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Lucian

Lucian

Nemesis Kitap

400 sayfaISBN 97860559134102011-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.4/ 10
22 puan
10
6
9
2
8
2
7
5
6
3
5
1
4
2
3
0
2
1
1
0
NNeva· Lucian
7/1001.01.2014

"Ama çılgınca olan, yediğim, içtiğim veya çektiğim her şeyde, ilk defa yapıyormuşum gibi bir his oluyor. Tat alma duyum bir şey hatırlamıyor. Dokunma duyum da öyle. Birisi bana dokunduğunda..." derken Lucian, parmağının ucuyla yanağımı okşadı, "ben sana dokunduğumda tarifi olmayan şeyler hissediyorum. Sanki daha önce hiç kimseye dokunmamışım gibi." http://benherneysemo.blogspot.com/2013/12/lucian-isabel-abedi.html

EElysion· Lucian
9/1003.10.2013

Lucian.. Sevdim seni.. :)

Yyok· Lucian
10/1015.06.2013

mükemmeldi. okuduğum en duygusal fantastik kitaplar arasındaydı. yazar aşkı, romantikliği ve gizemi öyle güzel anlatmış ki... farklıydı kesinlikle diğer romanlardan. almanya dan yazılması dolayısıyla sürekli dipnot düşülmesi canımı sıksa da herşeye rağmen keyifli ve finalinde beni ağlatan bir kitaptı...

Fferdatmr· Lucian
5/1011.04.2013

Beklediğimden daha vasattı. Yazar iyi bir konu yakalamıştı ama gereksiz yere uzatlamarı vardı. Sonu beni tatmin etmedi. Tekrar elime alıp okumam.

Ssilano· Lucian
10/1023.03.2013

Fantastikte yeni türler okumak istediğinizde size önerebileceğim ilk kitaplardan biri =)

Ddilek62· Lucian
7/1010.01.2013

Fena sayılmazdı

Mmartince· Lucian
7/1030.12.2012

guzeldı ama ben bu kıtabı alırken cok daha fazla bır beklentıyle almıstım o yuzden aman aman dıyemeyecegım

Mmavysu· Lucian
10/1008.09.2012

gerçekten okurken duygulandığım nadir fantastik kitaplardan biri.kitabın etkisinden kurtulmak bir hayli zor oldu.lucian a resmen bayıldım ve rebeccanın yaşadığı hüzünü en derinden hissettim ve insan gerçekten çok etkileniyor.

BBelinda· Lucian
2/1007.07.2012

çocuksu bir kitap.

Sselinay· Lucian
10/1026.12.2011

Etkisinden iki ay kurtulamadığım tek ktap <3

Benzer Kitaplar