Yapboz
Her şeyin birbiriyle kusursuz uyum içinde olduğu durumlarda mutlaka bir kusur vardır.Nina Frost parlak bir kariyere, sevecen bir eşe, çok güzel, uyumlu ve zeki bir çocuğa sahip. Hukukçu, üstelik bölge savcısı. Bu tabloyu anında paramparça edecek saldırı nasıl ve nereden gelebilir?Küçük Natanielin aniden konuşmayı kesmesiylebaşlayan olaylar cinsel tacize uğradığının anlaşılmasıylagelişir ve önceden kestirilmesi olanaksız yerlere uzanır.Nina mesleği olan hukukun adaleti yerine getirmekte nederece başarılı olduğunun muhasebesini yapar ve hayatınıdarmadağın eden suçun cezasını kendi elleriyle vermeyeyönelir; eşi Caleb ise onun yaşattığı travmayabeklenmeyen bir tepki gösterecektir.Suç ve ceza, yargı ve adalet...Her suç cezasını gerektiği şekilde bulur mu?Her yargılama adaleti gerektiği şekilde yerine getirir mi?Gazete sayfalarında, ekranlarda her gün izlediğimiz suçsevdiklerimizden birine karşı işlense ne yaparız?Tüm bunları düşündürecek, okuru kendisi, daha da önemlisi vicdanıyla tartışmaya itecek bir roman.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(10)
Tüm puanları gör (60)Kitabın konusu ve anlatımı oldukça sarsıcıydı. Hala bazı kısımlarını çok net hatırlıyorum ve etkileniyorum hatırladıkça. Ama bazen çok sıkılıyordum; akmıyordu kitap. O yüzden 7 puan veriyorum.
Bu kadının tüm kitaplarını severek ve beğenerek okuyorum.
İçeriğini pek hatırlamasam da -okuyalı uzun zaman oldu- akıcı ve güzel bir kitaptı.
çok etkilendim...yazarın okuduğum ilk kitabı...biraz fazla uzatmış ama kurgusu güzeldi...ne kadar başarılı olursa olsun bir kadın,söz konusu annelik olunca adaleti kendi elleriyle sağlamaya çalışması, savcı iken aslında acı çeken ailelerin neler çektiğini anlamayıp bunları kendi oğlu tacize uğrayınca görmesi ve sonunda oğlu için mesleğinden vazgeçmesi takdire değer bir durum...
Hayran olarak ve etkilenerek okuduğum ikinci Jodi Picoult kitabı. Eserlerinin tamamını okumak istiyorum.
Bence okunması gereken kitaplar arasında...
Yapboz okuyucuyu hüzünlendiren bir kitap. Kendi çevremizde karşılaşmasak da bu dünyada olduğunu bildiğimiz iğrenç bir olayın arkada bıraktıklarıyla mücadele eden bir aileyi anlatıyor.
Yazarın dilinden nefret ettim. . O günden beri bir kitabı alırken ilk başta iki üç sayfasını okuyorum. .










