Eser· Kitap

Histeri

6.3/10(72)

"Publishers Weekly 2007 yılının en iyi kitaplarından biri" Yazar bu kitabıyla Quill, Anthony, Barry ve Macavity olmak üzere toplam 4 ödül kazandı. "Histeri yalnızca gizemle örülü değil, aynı zamanda sizi insan kalbinin derinliklerine götürecek kadar da duygusal. Lippman çağı en iyi yansıtan yazarlarından biri. Tess Geritsen "Muhteşem bir hayal gücü Yaratıcılığının zirvesinde bir yazardan dört dörtlük bir eser. Washington Post "Sonuna kadar nefesinizi tutarak okuyacağınız, tekrar dönüp sayfaları çevirirken Lippman'ın sizi nasıl sürüklediğini gördüğünüzde şaşıracağınız, doyuruculuğunu ikiye katlayan bir kitap. New York Times Bir cumartesi günü on bir ve on beş yaşlarında Bethany soyadlı iki kız kardeş Baltimore'daki bir alışveriş merkezinde kaybolurlar. Arkalarında tek bir iz bulunamaz. Ne kendileri ortaya çıkar, ne de cesetleri. Geriye sadece herkesin zihnini kurcalayan soru işaretleri kalır. Otuz yıl sonra bir trafik kazasında aklını yitirmiş gibi görünen bir kadın; Bethany kardeşlerden küçüğü olduğunu iddia ediyor. Ufacık bir kanıt bile hikayesini desteklemiyor, bilinçsizce ele verdiği tüm ipuçları polisi yeni bir çıkmaza sürüklüyor: Ölüm döşeğinde tutarsız bir adam, harap olmuş bir ev ve kayıp bir mezar, yalnız o korkunç günle, uzun zaman önce parçalanmış, akıl almaz bir trajediyle dağılmış ve bu trajedinin görünüşte mükemmel bir yuvadaki çatlakları ortaya çıkardığı bir aileyle ilgili bildiği bir şey var.

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Histeri

Histeri

Koridor Yayıncılık

400 sayfaISBN 97860541881922009-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

6.3/ 10
72 puan
10
6
9
5
8
11
7
12
6
11
5
11
4
9
3
5
2
1
1
1
Ppink.midwife· Histeri
5/1020.12.2015

Ve sonunda biter... Farklı bir hikayesi var yavaş ilerleyen fakat merak uyandıran. İlk 100 sayfası olaya gelene kadar sıkıcı gelebilir. Yarıda bırakmayın olaylar bundan sonra başlıyor çünkü. Alışveriş merkezinde kaybolan abla kardeşin 30 yıl sonra ortaya çıkan hikayesini anlatıyor. Zamanlar arasında geçişler belirgin sayılmaz ama yinede sabredip okunması gereken bir kitap diye düşünüyorum çünkü sonunda olaylar farklı bitiyor... Tavsiye ederim...

7/1024.06.2015

Sonu hiç beklediğim gibi değildi. Çok şaşırdım.

SSumimasen· Histeri
7/1012.01.2015

Sonuyla şaşırtmayı başaran, akıcı bir kitap. Ama bazen başka kitaplarla ilgili spoiler vermesini yersiz buldum.

Ssevidetuncay· Histeri
4/1010.12.2014

Sadece sonu iyi

8/1024.11.2014

http://kitapfareleri.blogspot.com.tr/2014/10/histeri.html

Kkübra8992· Histeri
10/1016.11.2013

Tahmin bile edemeyeceğiniz sonla biten muhteşem bir kitap.

CCanan Kefeli· Histeri
3/1004.10.2013

Çok ağır bir kitap olduğunu belirtmeliyim, oldukça yavaş ilerliyor. Sonunda iyi bağlanacağını düşündüğüm halde devam edemeyip yarıda bıraktığım bir kitap.

Ccarmen· Histeri
3/1016.07.2013

cok yavas bir kitap.. gizem sonuna kadar sürdürmeye calısılmıs fakat olayların gelişimi merak duygusunuda kaybettiriyor.

Zzlyh@· Histeri
5/1003.06.2013

Arkadaşımdan aldığım bi kitaptı, şu an içeriğini bile hatırlamıyorum, belki okumamış yarım bırakmış olabilirim..

5/1003.06.2013

çok sıkıcı ilerliyor..ama yarım kitap bırakmak tarzım olmadığından okumak için uğraşıyorum..kitabın yarısından sonra akıcılık oranı yükselerek ilerledi. sonuna doğru elimden bırakamadım. dramatik süpriz bir son...

Aaylara· Histeri
5/1007.03.2013

çok tasvirli ve ayrıntılı kafa yorucu ve bana göre sonu tahmin edilirdi

Ddideema· Histeri
2/1003.09.2012

pek begenmedimm sçma yahu

KKajmeran.Jt· Histeri
4/1026.07.2012

Laura Lippman beklemdiğinz bir anda sizi değişik bir kurguya sürüklüyor. Sıradanlığı sevmeyenler için okunulabilir bir kitap..

SSirEvo· Histeri
6/1010.03.2012

Cold Case dizisini izleyenler bilir, üzerinden yıllar geçmiş ama kapanmamış dosyaları karakterlerimiz alır ve inceler. Sonunda da dosyayı kapatmasını bilirler. Histeri de tıpkı bir Cold Case bölümü gibiydi. Biraz daha detaylandırılmaya çalışılınmış bir Cold Case bölümü ama. Fakat bu detaylandırma işini yazarımız layığıyla yerine getirememiş ve inanılmaz gereksiz işlere bulaşmış. Dahil olan karakterleri doğru düzgün tanıtıp okuyucuya yansıtamaması ve okuyucuyu sürekli kitapta tutamaması en büyük eksisi bana kalırsa. Sırf hikaye nasıl sona erecek, o iki kızın son buldukları nokta ne diye merakımdan okudum ama pek de umduğum gibi çıkmadı. Tabii ki sürpriz hazırlaması hoştu ama yine de istenen düzeyde değil. Sonuç olarak katil kim, çocuklara ne oldu gibilerinden soruların cevaplarını aramayı seviyorsanız bir nebze olsun tavsiye edebilirim. Ancak elinizdeki kitabın sizi finale kadar sürüklemediğini, eskiye döndüğü flashbacklerde çok sıkılma ihtimalinizin olduğunu hatırlatayım. Benim notum 6/10. Keyifli okumalar... Yazının daha detaylı orijinali için: http://cineshoot.blogspot.com/2012/03/kitap-yorumu-histeri-laura-lippman.html

Benzer Kitaplar