Çağdaş Türk şiirinin önemli burçlarından olan Ebubekir Eroğlunun, insanın evrene ve kendine (ruhuna) bakışını yansıttığı şiirini, modern bir mistisizm olarak da algılayabiliriz. Berzah, şairin Kuşluk Saatleri ile başlayan, Kayıpların Şarkısı, Yirmidört Şiir ve Şahitsiz Vakiflerler süren otuz yıllık şiir mecrasında uzun bir yolculuk... TADIMLIKGELECEK GÜNLERDİR BENİ YORANgelecek günlerdir beni yorandinginliğin bir yalan oduğu yerdeherkes alışıyor çünkü sükûnunusul usul emilmesinealtındaki konsolu güngörmüş kılanfotoğraflarda çocuklar dururiçten bir kederi gizleyen gülümsemeyleyaşanıp geçmiş günlerinha külüne katılır ha ateşinebugün de bir mumun tepesindesallanıp çıkar aradandeğilgördüğü mutlu bir hayâl gibi değil insanınyaklaştığı yere henüz varmadantattığı bir tecrübe gibi değiluzak vakitler sökün eder ezer mahveder şimdilerigelecek günlerdir beni yoran
Çağdaş Türk şiirinin önemli burçlarından olan Ebubekir Eroğlunun, insanın evrene ve kendine (ruhuna) bakışını yansıttığı şiirini, modern bir mistisizm olarak da algılayabiliriz. Berzah, şairin Kuşluk Saatleri ile başlayan, Kayıpların Şarkısı, Yirmidört Şiir ve Şahitsiz Vakiflerler süren otuz yıllık şiir mecrasında uzun bir yolculuk... TADIMLIKGELECEK GÜNLERDİR BENİ YORANgelecek günlerdir beni yorandinginliğin bir yalan oduğu yerdeherkes alışıyor çünkü sükûnunusul usul emilmesinealtındaki konsolu güngörmüş kılanfotoğraflarda çocuklar dururiçten bir kederi gizleyen gülümsemeyleyaşanıp geçmiş günlerinha külüne katılır ha ateşinebugün de bir mumun tepesindesallanıp çıkar aradandeğilgördüğü mutlu bir hayâl gibi değil insanınyaklaştığı yere henüz varmadantattığı bir tecrübe gibi değiluzak vakitler sökün eder ezer mahveder şimdilerigelecek günlerdir beni yoran