Son yıllarda adlarından sık söz edilen hikâyecilerimizi düşünüyorum. İlk aklıma gelen Cemil Kavukçu oluyor. Konuşmalarda, kişileri, kendi düzeylerine göre, kendilerine özgü dilleriyle konuşturmakta çok usta; hiç abartı yok; bu hem hikâyeye inandırıcılık veriyor, hem de okura ayrı bir dil tadı. FETHİ NACİ Başlayınca temposuna katıldığımız bir anlatımı var Cemil Kavukçunun. Üslubu, konuşma üslubuyla yazı üslubu arasında kurulan bir sentezden doğuyor gibi. DOĞAN HIZLAN Yazarın her kitabıyla bir aşama yapması zorunluluğuna inananlardan değilim, ama Cemil Kavukçunun buradan nereye gideceğini yine de merakla bekliyorum. FÜSUN AKATLI Geçen kuşaklardan sonra öykü edebiyatımızda derin bir iz bırakmaya aday hangi öykücü geldi, diye sorulursa, ben kendi payıma ilkin Cemil Kavukçuyu söylüyorum. Okuru etkileyen ve düşündüren öyküler yazıyor o. SEMİH GÜMÜŞ Dört Duvar Beş Pencere, yer yer fantastik öğeler içeren, kimi zaman gerçekdışına kayan, çoğunlukla da sonu açık öykülerden oluşuyor. Bu yeni öyküler, Cemil Kavukçunun, öteki öykülerinden farklı bir çizgiye doğru yol aldığını, öncelikle de ustalaşma sürecini tamamladığını açıkça gösteriyor.
Son yıllarda adlarından sık söz edilen hikâyecilerimizi düşünüyorum. İlk aklıma gelen Cemil Kavukçu oluyor. Konuşmalarda, kişileri, kendi düzeylerine göre, kendilerine özgü dilleriyle konuşturmakta çok usta; hiç abartı yok; bu hem hikâyeye inandırıcılık veriyor, hem de okura ayrı bir dil tadı. FETHİ NACİ Başlayınca temposuna katıldığımız bir anlatımı var Cemil Kavukçunun. Üslubu, konuşma üslubuyla yazı üslubu arasında kurulan bir sentezden doğuyor gibi. DOĞAN HIZLAN Yazarın her kitabıyla bir aşama yapması zorunluluğuna inananlardan değilim, ama Cemil Kavukçunun buradan nereye gideceğini yine de merakla bekliyorum. FÜSUN AKATLI Geçen kuşaklardan sonra öykü edebiyatımızda derin bir iz bırakmaya aday hangi öykücü geldi, diye sorulursa, ben kendi payıma ilkin Cemil Kavukçuyu söylüyorum. Okuru etkileyen ve düşündüren öyküler yazıyor o. SEMİH GÜMÜŞ Dört Duvar Beş Pencere, yer yer fantastik öğeler içeren, kimi zaman gerçekdışına kayan, çoğunlukla da sonu açık öykülerden oluşuyor. Bu yeni öyküler, Cemil Kavukçunun, öteki öykülerinden farklı bir çizgiye doğru yol aldığını, öncelikle de ustalaşma sürecini tamamladığını açıkça gösteriyor.
Karton Cilt, 126 sayfa
1999 tarihinde, Can Yayınları tarafından yayınlandı