Senin İçin Değil, sessizliğin ve kalabalığın romanı... Senin İçin Değil; geldiği yeri unutmayan, unutamayan bir gencin kendisi olma-sıyla entelektüellik arasında bocalamasının; dostluğu, sevgiyi ararken en yakınındakilerin sevgisini görememesinin romanı. Senin İçin Değil; sadece aşkı değil, büyükşehirde insanın yoksullaşmasını, kimsesizleşmesini, yaşadığı ilişkilere yabancılaşmasını anal-tan, bugüne ve geçmişe dair bir roman. Senin İçin Değil, birbirine bağl ama birbirine karşt ruh durumlarnn sahnelendiği hikâye-lerle örülürken, ortak temalar arayş, yoksulluk ve ihanettir.(...) Senin İçin Değil; sağlam kurgusu, iskeleti, örgüsü ve inandrclğyla geleneksel yönsemi benimsemiş olsa da denebilir ki, ge-leneksel romanlarn dşsal dünyayla olan bağlantsndan koparak, dilin boş dünyasna sğnan ama orada da hikâyelerin diliyle yine geleneksele dönen yapsyla kendine özgü ve kendini yadsma devinimi taşr.
Senin İçin Değil, sessizliğin ve kalabalığın romanı... Senin İçin Değil; geldiği yeri unutmayan, unutamayan bir gencin kendisi olma-sıyla entelektüellik arasında bocalamasının; dostluğu, sevgiyi ararken en yakınındakilerin sevgisini görememesinin romanı. Senin İçin Değil; sadece aşkı değil, büyükşehirde insanın yoksullaşmasını, kimsesizleşmesini, yaşadığı ilişkilere yabancılaşmasını anal-tan, bugüne ve geçmişe dair bir roman. Senin İçin Değil, birbirine bağl ama birbirine karşt ruh durumlarnn sahnelendiği hikâye-lerle örülürken, ortak temalar arayş, yoksulluk ve ihanettir.(...) Senin İçin Değil; sağlam kurgusu, iskeleti, örgüsü ve inandrclğyla geleneksel yönsemi benimsemiş olsa da denebilir ki, ge-leneksel romanlarn dşsal dünyayla olan bağlantsndan koparak, dilin boş dünyasna sğnan ama orada da hikâyelerin diliyle yine geleneksele dönen yapsyla kendine özgü ve kendini yadsma devinimi taşr.