Her şeyin sonu geldi!
İSYAN, Thomas'ın her şeyini almıştır: hayatını, anılarını ve sonunda arkadaşı olan Kayranlıları. Ama artık sona ermiştir. Son bir testin ardından Deneyler tamamlanmıştır.
Kurtulan olacak mı? Ama İSYAN, Thomas'ın onların düşündüğünden çok daha fazlasını hatırladığını bilmemektedir. Ve Thomas artık söyledikleri tek kelimeye bile inanmayacaktır!
Gerçek dehşet verici olacak. Thomas Labirent'i yenmiş, Alev'de hayatta kalmıştır. Arkadaşlarını kurtarmak için her türlü riski göze alacaktır. Ancak bu kâbusu sona erdirecek tek şey, gerçeğin ta kendisidir. Artık yalan yok.
"James Dashner'ın kitaplarına başlamadan önce derin bir nefes alın."
-Deseret News-
"Hayranlarının Sineklerin Tanrısı, Açlık Oyunları ve Lost'un birleşimi olarak tanımladığı, olağanüstü bir hayatta kalma hikâyesi."
-EW.com -
"Son sayfasına kadar heyecan bitmiyor."
- Kirkus Reviews -
"Müthiş bir macera; sürükleyici, zekice."
-Newsday -
"Merak uyandıran, mutlaka okunması gereken bir seri."
- Seventeen.com -
"Nefes kesici, sinematografik bir macera."
-Publishers Weekly -
"Çığlıklara değer."
- Romantic Times -
New York Times Bestseller'ı, USA Today Bestseller'ı, Book Sense Bestseller'ı, Kirkus Reviews Yılın En İyi Gençlik Kitabı, ALA-YALSA En iyi Genç Yetişkin Romanı, ALA-YALSA Seçkisi
(Tanıtım Büleninden)
Her şeyin sonu geldi!
İSYAN, Thomas'ın her şeyini almıştır: hayatını, anılarını ve sonunda arkadaşı olan Kayranlıları. Ama artık sona ermiştir. Son bir testin ardından Deneyler tamamlanmıştır.
Kurtulan olacak mı? Ama İSYAN, Thomas'ı... tümünü göster
Emeviler, şirki tanınmaz hale sokarak, Ebu Cehil’de olanları İslam diye dinleştirdiler.
Vahyin yeryüzüne inen ilk suresinde Cenabı Hakk’ı tanıtmaya ayrılan ayet sayısı beş, insanı tanıtmaya ayrılan ayet sayısı üç iken şirk patronu Ebu Cehil’i anlatmaya ayrılan ayet sayısı, onbirdir. Sarsıcı bir delaletle şuna vurgu yapılmıştır: Şirkin başı olanlar ve binnetice şirk, Allah’ın varlık ve birliği de dahil, her şeyden önce tanınmalıdır. Çünkü şirk ve şüreka tanınmadan, Allah’ın varlığına ilişkin kısımları da dahil, Kur’an mesajı tanınamaz.
Kur’an’ın savaşı, şirk iledir, ateizm veya öteki dinlerle değil. Şirkin olmadığı yerde Kur’an din savaşına girmez. Kur’an iki yerde savaş veriyor: 1.Genel Savaş, 2.Din Savaşı. Bunların ikisi de zulme karşıdır. İslam, hiçbir din ve inançla kavgaya girmiyor. Tek istisna şirktir.
Tevhit bilinmeden onun zıddı olan şirk bilinemeyeceği gibi, şirk tanınmadan da onun zıddı olan tevhit bilinemez. Emevi zorbaları, bu gerçeği çok iyi bilmekteydiler ve İslam mesajının anlaşılmaması için bu bilgilerini ustalıkla kullandılar. Onlar, biliyorlardı ki, tek başına tanıtılan tevhit Kur’an’ın tevhidi olmayacaktır. Onlar bir yandan tevhidi anlatarak, Allah ile aldatılan kitlelerin nabzını şerbetlediler, öte yandan, şirkin tanınmasına olanak vermeyerek İslam’ın gerçek mesajının hayata geçmesini engellediler.
Bugünün Emevi takipçisi siyaset dincilerinin yolu da aynen budur. Onlar da, bir yandan yüzbinlerce ifade edilen camilerle, Kur’an kurslarıyla tevhidi anlatırken öte yandan en azılı Kelimesi Şehadet düşmanı emperyalistlerle işbirliği yaparak şirkin tanınmasına giden tüm yolları tıkamaktadırlar. Böylece hem Müslümanları memnun ediyorlar hem de İslam’ın düşmanlarını.
Kur’an’ın en büyük devrimi, şirkin sadece bir türünü değil, her türünü deşifre etmek olmuştur. Özellikle menfaatçılık ve riya şirkini. Bu eser Kur’an’ın o büyük devrimini ayrıntılamaktadır.
Emeviler, şirki tanınmaz hale sokarak, Ebu Cehil’de olanları İslam diye dinleştirdiler.
Vahyin yeryüzüne inen ilk suresinde Cenabı Hakk’ı tanıtmaya ayrılan ayet sayısı beş, insanı tanıtmaya ayrılan ayet sayısı üç iken şirk patronu Ebu Cehil’i anla... tümünü göster
Emeviler, şirki tanınmaz hale sokarak, Ebu Cehil’de olanları İslam diye dinleştirdiler.
Vahyin yeryüzüne inen ilk suresinde Cenabı Hakk’ı tanıtmaya ayrılan ayet sayısı beş, insanı tanıtmaya ayrılan ayet sayısı üç iken şirk patronu Ebu Cehil’i anlatmaya ayrılan ayet sayısı, onbirdir. Sarsıcı bir delaletle şuna vurgu yapılmıştır: Şirkin başı olanlar ve binnetice şirk, Allah’ın varlık ve birliği de dahil, her şeyden önce tanınmalıdır. Çünkü şirk ve şüreka tanınmadan, Allah’ın varlığına ilişkin kısımları da dahil, Kur’an mesajı tanınamaz.
Kur’an’ın savaşı, şirk iledir, ateizm veya öteki dinlerle değil. Şirkin olmadığı yerde Kur’an din savaşına girmez. Kur’an iki yerde savaş veriyor: 1.Genel Savaş, 2.Din Savaşı. Bunların ikisi de zulme karşıdır. İslam, hiçbir din ve inançla kavgaya girmiyor. Tek istisna şirktir.
Tevhit bilinmeden onun zıddı olan şirk bilinemeyeceği gibi, şirk tanınmadan da onun zıddı olan tevhit bilinemez. Emevi zorbaları, bu gerçeği çok iyi bilmekteydiler ve İslam mesajının anlaşılmaması için bu bilgilerini ustalıkla kullandılar. Onlar, biliyorlardı ki, tek başına tanıtılan tevhit Kur’an’ın tevhidi olmayacaktır. Onlar bir yandan tevhidi anlatarak, Allah ile aldatılan kitlelerin nabzını şerbetlediler, öte yandan, şirkin tanınmasına olanak vermeyerek İslam’ın gerçek mesajının hayata geçmesini engellediler.
Bugünün Emevi takipçisi siyaset dincilerinin yolu da aynen budur. Onlar da, bir yandan yüzbinlerce ifade edilen camilerle, Kur’an kurslarıyla tevhidi anlatırken öte yandan en azılı Kelimesi Şehadet düşmanı emperyalistlerle işbirliği yaparak şirkin tanınmasına giden tüm yolları tıkamaktadırlar. Böylece hem Müslümanları memnun ediyorlar hem de İslam’ın düşmanlarını.
Kur’an’ın en büyük devrimi, şirkin sadece bir türünü değil, her türünü deşifre etmek olmuştur. Özellikle menfaatçılık ve riya şirkini. Bu eser Kur’an’ın o büyük devrimini ayrıntılamaktadır.
Emeviler, şirki tanınmaz hale sokarak, Ebu Cehil’de olanları İslam diye dinleştirdiler.
Vahyin yeryüzüne inen ilk suresinde Cenabı Hakk’ı tanıtmaya ayrılan ayet sayısı beş, insanı tanıtmaya ayrılan ayet sayısı üç iken şirk patronu Ebu Cehil’i anla... tümünü göster
Yaşar Nuri Öztürk mealinin vahiy sırasına göre düzenlenmiş şeklidir.
Yaşar Nuri Öztürk mealinin vahiy sırasına göre düzenlenmiş şeklidir.
Yaşar Nuri Öztürk mealinin vahiy sırasına göre düzenlenmiş şeklidir.
Yaşar Nuri Öztürk mealinin vahiy sırasına göre düzenlenmiş şeklidir.