Giderken Bana Bir Şeyler Söyle
İnsanların yolu iki şeye, aşka ve ölüme mutlaka düşer. İnsanın Temel Acıları üçlemesinin ilk romanı Aynalar Koridorunda Aşkta yolu aşka düşenlerin ruhsal durumlarını irdeleyen Psikiyatrist Mustafa Ulusoy, üçlemenin ikinci romanını da yolu ölüme düşen insanlar üzerine inşa ediyor. Aşkın güçsüzlüğüne karşın, ahlakın varlığa özen göstermek olduğunu temel alarak, özen gösterilen ilişkinin derin bir bağlanma sunduğunu söyleyerek.Mustafa Ulusoy bize ölümün yanında babalığı, yoksunluğu, kederi, dostluğu, öfkeyi, tanıklığı, varoluşsal işe yaramayı, yalnızlığı ama özellikle öykülerimizin yalnızlıktan ve sessizce ölmekten nasıl kurtulacağını anlatıyor. Ölümü gülümsetiyor Ulusoy; ölümün sonsuz bir ayrılık değil, sonsuz bir hayata açılan kapı olduğunu hissettiriyor.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(9)
Tüm puanları gör (57)Yaşadığı müddetçe insanın yolu iki şeye mutlaka düşermiş aşka ve ölüme ... Yazar bu duyguları bir roman içerisinde o kadar güzel anlatmış ki bir nefeste okuyup,keşke hiç bitmese diyorsunuz...
ölüm hakkında hiç hissetmediklerimi okudum, hiç düşünmediklerimi değerlendirdim.. ölüm ve hayat hakkında farklı bir bakış açısı. Bana çok şey kattı.
Bana çok, çok, çok şey katan; hayatı anlamlandırmak isteyen herkese önerebileceğim bir kitap.
hepimizin taşıdığı endişe ve kayıgıları ve bunların çözümlemesini kişilerin hayatlı üzerinden anlatan güzel bir kitap.Aslında kimi yerlerde tekrarlar mevcut fakat anlatmakla uygulamak arasındaki fark bu tekrarlarla yerine oturuyor."işe yaramıyorum" , "niye ben?", "keşke" sözcüklerini sıklıkla kullanıyorsanız bu kitabı okumanızı tavsiye ederim.
bu adam gercektebn cok basarılı psiko-analizler yapıyor
böyle yazarlar iyi ki var'larla okunmuş, yine yine okunacak bir kitap.
Ölüm'e böyle birinin gözünden bakma fırsatı yakaladım Giderken Bana Bir Şeyler Söyle'yle. Ölenin ardından aslında kendimiz için üzüldüğümüzü bir kere daha anlamış oldum. Ve babaannemin vefatıyla ilk defa çokça hissettiğim ölümün hemen yanı başımızda olduğunu bir kere daha hatırlamış oldum. Babaannemin vefatı, çok oturmuştu yüreğime, ilk defa bu kadar yakınımı kaybediyordum. Bu kitapta geride kalanların ruh halinin çözümlemesinin ne kadar güzel yapılabileceğini gördüm.











