Eser· Kitap

Selma ve Gölgesi

7.9/10(93)

Büyük bir yazarın yazdığı bir polisiye roman kadar haz veren birkitap bulmak okuyucu için pek kolay değildir.İnsanların her zaman merakını ve ilgisini çeken öldürme eylemininkanlı geçitlerinde dolaşır, olayların akışıyla heyecanlanır,planların şeytaniliğiyle ürperirken, usta bir kaleminanlatımından da bir katilin gölgelerle dolu iç dünyasınasızarsınız.Hareket, hem katille kurbanları arasında hem de katilin kendiruhunda birbirini izleyerek sürer.Peyami Safanın Server Bedi takma adıyla yazdığı bu kitaptaüstelik bizim edebiyatımız hatta belki de dünya edebiyatı için birilk vardır. Kitabın sırrı da bu ilkte gizlidir.Cinayet mi intihar mı olduğu anlaşılamayan peşpeşe ölümler vebunları anlatan insan duygularına hâkim, parlak üsluplu değerlibir yazar.İyi bir okuyucu için zevk ve ürperti dolu bir ziyafet bu.Tadını çıkarmaya bakın.

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Selma ve Gölgesi

Selma ve Gölgesi

160 sayfa
Selma ve Gölgesi

Selma ve Gölgesi

Alkım Yayınevi

160 sayfa2006-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.9/ 10
93 puan
10
19
9
12
8
24
7
23
6
9
5
3
4
2
3
1
2
0
1
0
Dderin· Selma ve Gölgesi
10/1005.07.2016

Harika akıcı bir kitap, dili ve üslubu çok güzel. etkisinden uzun zaman kurtulamadım.

Oonursan· Selma ve Gölgesi
7/1021.06.2015

Oldukça iyi bir karakter Selma. Uzun zamandan beri 1 günde kitap bitirememiştim. Tavsiye ederim.

MMero · Selma ve Gölgesi
10/1006.08.2014

Bana okumayı sevdiren kitap

Kkitap eylemi· Selma ve Gölgesi
8/1028.12.2013

http://kitapeylemi.blogspot.com/2013/12/112-yedinci-gun-ihsan-oktay-anar.html

Yyasemin_a· Selma ve Gölgesi
10/1023.06.2013

Çok beğendim, Peyami Safa'nın dili, edebiyatı, kurgusu harikaydı ..

Iilletyus· Selma ve Gölgesi
10/1012.06.2013

Müthiş bir mistik/melankolik havasının olmasının yanında felsefi de olan kitap. Herkese tavsiye ederim...

Ttqbayavuz· Selma ve Gölgesi
9/1028.03.2013

nedendir bilmiyorum çok etkilemişti beni bu kitap. aslında kitap değil,selma. evet selma çok etkilemişti beni..

((alpha)okumuş adam· Selma ve Gölgesi
7/1027.02.2013

Çok güzel bir kitap, bayağı akıcı okumanızı tavsiye ederim.

Mminelaskk· Selma ve Gölgesi
10/1004.12.2012

süper bir polisiye romanı tavsiye ederim:)

EEmma· Selma ve Gölgesi
7/1021.08.2012

şaşırtıcı bir son

Benzer Kitaplar