Eser· Kitap

Sen ve Ben

7.0/10(42)

Eğer kalabalıktaysan ama yalnızsan, herkese çok yakınsan ama bir o kadar da uzak, gülümsüyorsan içinde derin, buruk bir boşluk varken. Yapacak çok şeyin varsa fakat hepsini yapacak kadar vaktin olmadığını düşündüğünden her şeyi yarım bırakıyorsan... Ben de senin gibiyim, belki de seninle duruyorum, yanında ya da yanında hissedeceğin bir yerde. Şimdi sana beni anlatacağım ya da bendeki seni.Şimdi ben buradayım. İki elinin arasında tuttuğun kitapta değil, kafandayım, orada yarattığında... O her nasılsa ve ne yapıyorsa ben oradayım. Bu bir tesadüf değil, anlayacaksın. Benden alabileceklerini, sonrasında aldıklarını sadece sen bileceksin. Bu bir başlangıç... Yüreğinin sesini duyuyorum, arayışını biliyorum. Bedenimi, ruhumu sonuna kadar açtım. Ruhum benim liderim. Yaşamın hesap defterini kapatıp, izlemek yerine yaşamaya başladığın an neleri hissedeceğini hissetmek, benim varoluşumun ta kendisi...Gel hadi anlatacağım, sonra da gideceğim.

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Sen ve Ben

Sen ve Ben

Butik Yayıncılık

246 sayfaISBN 97860555244012011-01-01
Sen ve Ben

Sen ve Ben

246 sayfaISBN 9789944291637

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.0/ 10
42 puan
10
8
9
4
8
6
7
8
6
6
5
5
4
1
3
2
2
1
1
1
Cciceklimisra· Sen ve Ben
4/1019.10.2014

İsmiyle alakası olmayan fakat altını fazlasıyla çizdiğim bir kitap. Aret Vartanyan okumama sebebim.

Ccaglayano· Sen ve Ben
10/1020.03.2013

kesinlikle çok güzeldi diğer kitaplarınıda okumak istiyorum

Cceroscuk· Sen ve Ben
5/1030.01.2013

Akıcılığın hası olmasa da okunmaya değer bir kitap.

Aarzu temiz· Sen ve Ben
6/1025.01.2013

bin yiz bin insanın aynısı gibi geldi. yazar yine ikili sohbet havasında yazmış..

Mmustfyildirim· Sen ve Ben
7/1006.12.2012

Aret Vartanyan'ın üslubunu seviyorum. Değişik bir üslubu var... Ne roman tarzında diyebilirim, ne kişisel gelişim, ne de sohbet... Yazar, kitapta adeta sohbet ediyor okuyucuyla... Psikolojik danışman gibi sorguluyor, sorgularken de rahatlatıyor.

LLaLa· Sen ve Ben
10/1027.11.2012

kendimi buldum..

MMisslinguist· Sen ve Ben
6/1012.11.2012

Sohbet havasında olduğu için dili akıcı. Ayrıca düşünceleri de güzel, ama sanki kitabın başından sonuna kadar hep aynı şeyleri anlatıyor. Başlarda güzeldi ama sonraları sıkıldım açıkçası.

Kküçükfincan· Sen ve Ben
10/1011.11.2012

adeta okur ile kitap bitene kadar sohbet..

Ggulsaht· Sen ve Ben
6/1025.02.2012

Başlangıç güzel ama sonlara doğru tekrar gibi geliyor bir çok cümle... Kitap sayfa sayısı olarak biraz daha kısa olabilirdi. Onun dışında yazarın anlatım dili günlük,sıradan...

Benzer Kitaplar