Eser· Kitap

Kız Kısmı

5.6/10(22)

Tam şu anda arka kapağı çevirdin, değil mi? Gerçekten çok akıllıyım. İnsan bir kitabın arkasını, ''bakalım arka kapağı da ön kapağı kadar güzel mi'' diye değil, ''bu kitabı neden okumalıyım'' sorusuna cevap bulmak için çevirir. Genellikle de yazarın ünlü tanıdıklarının ve editörünün ''kendinizden bir şeyler bulacaksınız'', ''hayal gücünün sınırlarını zorluyor'', ''olağanüstü bir hikâye'', "kendine has diline hayranım'' gibi kocaman övgüleriyle karşılaşırız. Doğrusu ben övgüden fazla hoşlanmam ama daha da geçerli nedenim, benim ünlü tanıdıklarım yok. Beni hayatta belki bir tek annem övmüştür (o da camları güzel sildiğim için ha), ancak onun da kitap yazdığımdan haberi yok. Kaldık mı gene dımdızlak! O zaman kendi arka kapağımı kendim yazarım. Hiç! Sonuçta içinde ne yazdığını en iyi ben biliyorum. Hem kendime karşı öyle kolpa övgüler dizmem de. İlkin buraları boş bırakalım istiyordum. Böyle ferah ferah… Ama arka kapağı boş bırakılan bir kitap, yarattığı cevapsızlıkla tokat atan bir kitaptır. Övgü sevmiyoruz dediysek kitapseveri dövelim de demedik! Eğer soruna cevap olacaksa, bütün kitaplar tek bir nedenle okunur: "Hissetmek" için. Başka hayatları, başka duyguları, başka ruhları hissetmek için... Ben buraya ne yazarsam yazayım, sana bu kitabı okurken neler hissedeceğini izah edebilir miyim? Mümkün mü? Yok öyle üç kuruşa beş köfte. O zaman içeride dönen muhabbetten birkaç kuple attırıp çeneyi kapatmaktan başka yol yok. Eyvallah. Blog dünyasının en harbi kızından ''öyle şeyler sadece filmlerde olur'' diyemeyeceğiniz yazılar...

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Kız Kısmı

Kız Kısmı

Sayfa 6

336 sayfa2012-06-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

5.6/ 10
22 puan
10
0
9
3
8
4
7
2
6
4
5
3
4
1
3
1
2
1
1
3
Bbetfln· Kız Kısmı
6/1018.02.2015

Siminya'nın blogunu okumayı çok seviyordum, kitabı çıkınca hemen aldım. Blogunu hala daha çok sevsem de güzel bir kitap, sevdim.

MMavi Kelebek· Kız Kısmı
1/1023.12.2014

çok büyük bi heyecanla başlamıştım ama zor bitirdim okumasam da olurdu.

Ffiyuvfit.blogspot.com· Kız Kısmı
9/1016.01.2014

Fazlasıyla eğlenceli, Sıdıka izlermiş gibi (:

Bboleyn_anne· Kız Kısmı
5/1024.06.2013

Sosyal medya fenomenlerinin kitap çıkarmalarına alıştık artık,bu da onlardan. Pucca ve türevleri. 2 acıklı şey yaz,küfrü varoş ağzını bas,olsun sana roman.

Kküfkedisi· Kız Kısmı
6/1029.10.2012

Blog yazarlarının içinde nadir olarak kitabı okunabilenlerinden. Zevkli.

Nneslafsalatasi· Kız Kısmı
6/1024.07.2012

http://nesrinmutlu.blogspot.com/2012/07/siminya-kz-ksm.html

Benzer Kitaplar