Bayılmışım... Kendime Geldiğimde 40 Yaşındaydım
Kitap dünyası uzun zamandır bu denli ilgi gören bir diziyle karşılaşmadı: Dizüstü Edebiyat...Kimileri yeniden kitap okumaya başladı. Her çıkan kitap olay oldu, konuşuldu. Pucca ile başlayan, samihazinses, Onur Gökşen ve pinkfreudla devam eden bu sahici yazarlara bir yenisi eklendi. Bu kez rotamızı gençliğin cıvıltısından, orta yaşın olgunluğuna çeviriyoruz. Zeki ve sivri dilli bir üslubun altındaki hüznünü gizlemeyecek kadar cesur olan Şebnem Aybar,binlerce kadının dünyasına sözcülük yapıyor. İtiraf ediyorum; Tanrı akıl dağıtırken, ben masanın altında, kaybettiğim terliğimin tekini arıyordum Belki de bayılmıştım. Kendime geldiğimde kırk yaşındaydım diyerek başladığı bu yolda bizi hayatlarımızın trajikomik bir dönemine taşıyor. Herkesin gözünü kamaştıran, üzerime giydiğim özgüvenimin altında bir sır sakladığımı, önce kendime sonra herkese itiraf etmek istiyorum.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(7)
Tüm puanları gör (41)Sıkıla sıkıla okudum...bitmedi kitap
Beğenmedim, kitap bir türlü ilerleyemedi. Yarıya gelmeden bırakmıştım.
İlerlemedi. Ne kadar ugrassam da kitabin ilk on sayfasindan öteye geçemedim. Tavsiye edecegimi sanmiyorum ama yine de bilemem belki ortalarinda beğenebilirsiniz
Ancak ilk 5 sayfasını okuyabildiğim ve akabinde yarım bıraktığım tek kitap!
Oldukça içten ve erotik yazılmış başlanır başlanmaz bir günde bitirilecek türden...
Kitabın adı kadar içeriği çekmedi.
Diz üstü edebiyatı kitapları ifadesini ilk kez duydum.İlginç, roman tadında bir deneme.Bir günde okudum.Kendinizden bir şeyler bulacağınız akıcı bir kitap.Özellikle kadın penceresinden anlatımlar hoş.Hüzün,sevinç,aşk her şey var...










