Eser· Kitap

Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar

7.8/10(137)

Başarılı ve ünlü bir avukat olan babası tam da Julia'nın fakülteden mezun olduğu günün ertesi sabahı ardında hiçbir iz bırakmadan ortadan kaybolur. Birkaç yıl sonra ise annesi şans eseri bulmacanın bir parçasını bulacaktır Mi Mi adlı gizemli bir kadına 40 yıl önce yazılmış ama gönderilmemiş bir mektup. Babasının geçmişindeki gizemi çözme isteğiyle Julia kariyerini ve önünde onu bekleyen hayatı bir kenara koyar ve Mi Mi'nin bir zamanlar yaşamış olduğu yere gider. Yolculuğu onu doğunun esrarengiz bir bölgesine, küçük bir dağ kasabasına götürür. Orada babasını tanıyan ve kendisi hakkında da inanılmaz şekilde bilgi sahibi olan bir adamla karşılaşır. Merakına teslim olarak onunla her öğleden sonrası buluşup ondan babasının gençliği hakkında şaşırtıcı hikayeler dinler, çocukken kör olmuş, manastırda yetiştirilmiş ve hepsinden öte oralı bir kıza delice bir tutku beslemiştir.

Baskılar3

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar

Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar

Koridor Yayıncılık

320 sayfa2013-01-01
Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler

Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler

Arkadya Yayınları

320 sayfaISBN 97860569556172019-01-01
Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler

Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler

Koridor Yayıncılık

312 sayfa2013-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.8/ 10
137 puan
10
34
9
28
8
24
7
22
6
13
5
5
4
6
3
3
2
0
1
2
YYılcan· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
10/1005.04.2020

Nasıl anlatsam, nereden başlasam ? Ülkede ve dünyadaki malum durum, bir süredir bir çok şeye olduğu gibi, kitaplara da odaklanmamı engelliyordu. Bu sorunu çözecek yeni bir kitabı raflarda ararken, yazarı hiç tanımamama, kitap hakkında bilgim olmamasına rağmen onu seçtim. Neden bilmiyorum ama isabetli bir seçim oldu. Konusu, uyandırdığı merak beni kitaba bağlarken, kalbe dokunan yaşamlarla da çok derin hissetmemi sağladı. Ağlayarak bitirdiğim ve özel olacak kitapların başına koyacağım. Tin Win ve Mi Mi sizi hiç unutmayacağım. 💕 Not: Kitap daha önce farklı bir yayın evinden basıldı. Kitabın devamı olduğunu ise bitirince öğrendim. 2.kitap Arkadya'dan henüz basılmadı, zaten okumaya da korkuyorum. Ya bu kadar iyi olmazsa...

Ffndkkk· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
6/1021.01.2020

Bilindik hikaye gibi gelse de okurken ilginç hissettiriyor. Çok basit ve yalın bir anlatımı olmasına karşın yazarın demek istediği herşeyi ve her duyguyu aktarması çok şaşırtıcı geldi bana. İçinde anlatılan o hüzünlü hikayeye son ana kadar çok inanmıştım ama final epeyce yavan geldi. Tahmin edilebilir bir kurgusu olduğundan okurken heyecan isteyenlere bir tık sıkıcı gelebilir.

Iinci· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
8/1019.01.2020

https://illekitap.blogspot.com/2020/01/jan-philipp-sendker-her-kalp-kendi.html Kitabın Arkadya Yayınları'ndan çıkan baskısı ile karşınızdayım. Daha öncesinden Koridor Yayınları logosuyla çıkmıştı bu kitap, o zamanlar okumamıştım ama Arkadya logosuyla okumadan geçemedim. Çünkü yayınevinin çıkardığı kitapların türünü bildiğimden ve sevdiğimdan bu kitabı da okumalıydım. Öncelikle demezsem içimde kalır, kesinlikle bu basımın kapak tasarımı diğerinden çok daha güzel :) aşağıda yorumda sağ taraftaki resim diğer basımın kapak tasarımı :) Bu sefer Arkadya maceramız, bir kızın babasının geçmişine yaptığı yolculuğu... Yeni bir yer, yeni bir kültür, yeni bir inanç ve yaşam tarzlarıyla tanıştık bu kitapta. Kitabın konusuna gelirsek eğer, üniversite mezuniyetinin olduğu gününün ertesi günü babası ortadan kaybolan Julia, bir mektup bulur. Babasının Mi Mi adında bir kadına yazdığı mektuptur bu. İçinde babasının annesini aldattığına, başka kadınla başka bir hayatı olduğuna dair şüphelerini gidermek ve babasının gitme sebebini öğrenmen için mektuptaki adrese gider. Orada kendisini bekleyen U Ba adında bir yaşlı adam babası hakkında bir hikaye anlatacağını söyler. Babası Tin Win'in doğumundan itibaren başlayan hayatının hikayesini anlatırken, babasının aslında bir sır gibi sakladığı hayatının ilk 20 yılını yılını öğrenir. Ve gizemli kadın Mi Mi'yi de öğrenir. Babasının yaşadığı tüm karamsar, içine kapanık dünyasını aydınlatan, kalbini çalan genç kızı... ilk aşkını ve belki de tek aşkını... Toplumlardaki batıl inançları, onlara delicesine inanan ve onlara göre yaşayan insanları okumak aslında zaman zaman beni sinirlendirdi. Çünkü böylesine cehalet nasıl olabilir dedim. Düşünsenize size diyor ki adamın biri aralık ayında herhangi bir cumartesi doğan çocuk lanetlidir ve siz buna inanıyorsunuz. Olan her türlü olaydan o çocuğu sorumlu tutuyor ve onu geride tek başına bırakıp terk ediyorsunuz... Evet, böylesine cahilce batıl inançlı insanları asla anlayamayacağım sanırım. Tin Win'in başına gelen de tam olarak öyle bir şeydi. Annesi onu terk ettikten sonra gözleri görme yetisini kaybedip de keşişlerle eğitime başlar. Aslında görmek için gözlere ihtiyacı olmadığını öğrenirken kendini de oldukça iyi bir şekilde eğiten Tin Win, bir genç kızla tanışır. Mi Mi... Mi Mi'de yürüyememektedir ama onun ailesi Tin Win'in ki gibi onu terk etmek yerine ona destek olup yanında olmuştur. İkisi arasındaki arkadaşlık aşka dönüştüğünde ve tam mutluluğu yakaladıklarına inandıklarında Tin Win'in amcası ortaya çıkıyor ve onu alıp götürüyor. Aslında kitabı okurken hayatın Tin Win için ne kadar acımasız planları varmış onu gördük çünkü ne zaman mutlu olabileceği bir durum olsa hep onun mutluluğu elinden alınmış. Kitap bir hikaye anlatırken aynı zamanda alttan alttan mesajları çok güzel veriyordu. Tıpkı göremiyorsak da diğer duyularımızla çevremizi algılayabileceğimizi, yürüyemiyorsak da bu hayattan kopmayıp savaşabileceğimizi çok güzel bir şekilde okurun önüne koyuyor. Hayatın aslında gördüklerimizden ibaret olmadığını da okura gösteriyor. Okuduğum Arkadya kitapları arasında en değişik, en farklısıydı diyebilirim. Biraz ağır gidiyor, hareket, aksiyon, olaylar yok belki ama kurgu çok güzeldi. Resmen lanetli olduğuna inanılan bir çocuğun hayatına dokunmuştuk ve ben bunu okurken oldukça zevk aldım. Eğer ki böyle kitapları seviyorsanız deneyin derim, güzel, kalbe dokunan bir hikayesi var. Evet, sizi üzecek veya kızdıracak detaylar var ama bunun yanında Tin Win ve Mi Mi'nin hikayesinde yüzünüzü gülümsetecek çok fazla şey de var.

Ttugcaa· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
10/1015.04.2017

Aşka bambaşka bir boyut kazandıran harika bir kitap.

Iilkayzgr· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
9/1029.07.2016

http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2016/07/her-kalp-kendi-sarksn-soyler-kitap.html Kitabı kurgusundan tutun anlatımına kadar her şeyiyle çok sevdim. Özellikle yazarın olayları masalsı bir dille aktarması çok çok çok hoşuma gitti. Öyle ki, kitap bu kadar akıcı olunca bir oturuşta çok fazla okuyabiliyordum. Bazı günler hiç kitap okumadığımı da hesaba katarsak, kitabı çok kısa sürede de bitirdim. Dışı kadar içinde de sıcacık duygular barındıran bu kitaba bir şans verin derim.

Oonuraydin· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
9/1030.12.2015

Bilmiyorum belki yazar sadece bende öyle bir etki bıraktı ama elimden düşürmeden okudum. İnanılmaz sürükleyici bir hikaye ve güzel tasvirler sayesinde gözümde canlanıyormuşcasına okuduğum bir kitaptı. Şiddetle tavsiye ederim...

Ppink.midwife· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
6/1020.12.2015

İlk başlarda çok sıkılarak okudum,ama sonunun bukadar güzel biticeğini tahmin etmemiştim.İki engelli insanın yaşadığı hüzünlü aşk'ı anlatıyor kitap.Gözleri görmeyen birinin neler yaşadığını birebir yaşatıyor anlatılanlar.Genç bir kız mezun olduğunun ertesi günü babası kayboluyor ve 4 yıl sonra babasını bulmaya çalışırken öğrendiği gerçeklerle dolu bir hikaye.Hüzünlü bir kitap.

EEnigma1907· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
4/1024.09.2015

Sıkılarak okudum. 3.bölüm olan son bölüm sürükleyici akıcı ve merak uyandırıcıydı. Tin Win ile Mi Mi'nin hikayesi etkileyiciydi

Rruzgarname· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
7/1010.08.2015

severek okudum.güzel bir öykü

Hhergene54· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
9/1006.07.2015

Beni duygusal yönde etkileyen ender kitaplardan biridir.Kitap hakkında mistik,tuhaf,garip,güzel, ilginç...gibi herşey söylenebilir ama okuyana bir şekilde farklı duygular hissettirdiğini kabul etmek lazım..

Mmuazzez111· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
10/1006.02.2015

ah mi mi, ah tin win... çok güzeldi...

Iiertenable· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
6/1027.12.2014

Bana çok hitap etmeyen bir konusu olmasına rağmen sürükleyici bir kitaptı.

Xxtina· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
7/1026.10.2014

Sonunu az çok tahmin etmeme rağmen yine de okutan,akıcı bir dille yazılmış ve gözlerimin dolmasına neden olan kitap.Okuduktan sonra bir dakika durup etrafımdaki sesleri algılamaya çalışmam da etkisinde kaldığımın göstergesi herhalde.

PPrensesPeri· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
10/1019.10.2014

bazı kitaplar bende daha derin iz bırakıyor.bu kitapta onlardan biri.ne olacak nasıl bitecek diye büyük merak içerisinde okudum.çok farklı anlattıklarıyla hissetirdikleriyle..

EElif· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
10/1016.10.2014

Benzersiz bir sevgi hikayesi... Günümüzde olması imkansız maalesef.

Kkahvenintanrisi· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
8/1002.10.2014

Mi Mi ve Tin Win arasındaki aşk çok samimi geldi. Onların samimiyetine ben gülümsedim açıkçası. U Ba'nin da kim olduğunu kitabı bitirdikten sonra anladim ve kafama Dank etti. Akıcı ve duygusal bir romandi.

Eelif çedikçi· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
10/1023.06.2014

çok begendim mutlaka okunmalı dediklerimden!!

Oozgevedugme· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
8/1017.06.2014

akıcı, güzel bir kitaptı, bazı yerlerinde gözyaşlarımı tutamadım, Mi Mi ve Tin Win'in hikayesi hem içime umut verdi hem de yüreğimi burktu...

~~CANSEL~· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
9/1012.06.2014

Garip bir hikayesi vardı ama yazar çok akıcı dile getirmis severek okudum :)

Ggbfb35· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
9/1006.01.2014

Kitabı isminden etkilendiğim için aldım. Okuduktan sonra da çok doğru bir tercih yaptığımı anladım. J.P.Sendker'i ilk kez duyuyordum ve bu, okuduğum ilk kitabı oldu. Romanda anlatılan olayı çok beğendim. Konuyu etkileyici bir üslupla işlemiş. Sonraki sayfaları merak ettirdiği için bir çırpıda bitiriveriyorsunuz. Ancak ilk kısmına biraz sabretmeniz gerekiyor. Yazarı okunacaklar listeme aldım. Mutlaka tavsiye ederim.

Dduyguduygu· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
7/1015.11.2013

Sonunda beni ağlatan bir kitapti. Kesinlikle okumalisiniz.

Aadorable· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
9/1019.10.2013

Babası öldükten sonra küçük yaşta annesi tarafından terkedilen ve görme yeteneğini kaybeden Tin Win ile doğuştan engelli olan Mi Mi'nin etkileyici hikâyesi...

GG_and_P· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
10/1017.10.2013

Tin Win ile Mi Mi ' nin hikayesi öyle dokunaklıydı ki , böyle bir aşk görmedim ben . Okurken soluğum kesildi sanki , gözlerimin dolmasına engel olamadım diyebilirim . Çok duygu yüklü , okumanızı tavsiye ederim .

Sserpil· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
8/1005.10.2013

Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler / Jan-Philipp Sendker Bir gün sabaha karşı babasını karısında gördüğünde Julia,bunun onu son görüşü olduğunu düşünmemişti. Aradan geçen dört yıl sonrasında babasına ait bir mektup bulur. Bu mektubu Mi-Mi adlı bir kadından gelmektedir. Julianın yapması gereken babasına ne olduğu ve şuanda nerede oldugunu öğrenmektir. Mektubun geldiği adrese gitmek için uzun ve yorucu bir yolculuk yapsada gizli kalan her şeyi ortaya çıkarmaya kararlıdır. Ama karşılaşacağı Mi-Mi ve Tin Vin’in hikayesi yıllardır neden babasının hep hüzünlü olduğunun açıklayacaktır… Babasının doğduğu ve hikayenin başladığı kasabaya gider ve U Ba adında bir adamla karşılaşır. U Ba hikayeyi anlatmaya başladığında gerçekler yavaş yavaş kendisini etkilemeye başlayacak ve tanıdığı babasının aslında hiç tanımadığına şahit olacaktır. Tin Vin’i annesinin uğursuz olduğunu düşünüp terk ettiğinde ve günlerce bir ağacın altında gözlerini kaybettiğini öğrendiğinde hikayenin başladığını sanar ama asıl hikaye,görmeyen gözleri ile sakat olan ve her yere beraber gittiği Mi-Mi’ye aşık olduğunda başlayacağını öğrenir.. …………………………… Daha uzun bir şekilde anlata bilirim, bu kitabın üzerine okuduğum 8 kitap daha olmasına rağmen hala satırların arasında ki ilişkiyi hatırlıyor ve bu ikilinin aşklarına imrenerek bakıyorum… Ne oldu da bu ikili ayrıldı? Ne oldu da Tin Vin görmeye başladı? U Ba bu kadar deri bir hikayeyei satır atlamadan nasıl bu kadar şey biliyordu? Ve daha da önemlisi aradan geçen kırk yılda Tin Vin ve Mi-Mi ye ne oldu? Tavsiye edebileceğim sevdiğim kitaplardan biri oldu diye bilirim bu kitap için ve kesinlikle TAVSİYE EDERİM…..

Aayşenur07· Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar
10/1013.09.2013

kesinlikle tavsiye edeceğim mükemmel bir kitap

Benzer Kitaplar