O
Yıllar önce çocukluk kabuslarına giren o tüm kötülükleriyle geri dönmüştü. Onu yok etmeleri için korkularını yenmeleri ve birlikte hareket etmeleri gerekiyordu.Ama bu hiç de kolay değildi, çünkü o şeytanın kendisiydi.
Baskılar7
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(18)
Tüm puanları gör (163)Kurgu çok iyi, dil inanılmaz akıcı, çeviri altın kitap evi olmasına rağmen çok başarılı, yani 1212 sayfalık bir romanın abartısız 1100 sayfasında sıkılmak imkansız devamlı gerilim devamlı macera, belki de Stephen King'in en iyi kitabı...
Kolay kolay korku filmi veya romanlarından korkan bir insan değilimdir. Stephen King'in de bu kitaptan önce birkaç kitabını okumuş olup, sadece "O" kitabından korktuğumu hatırlıyorum. Korkmak isteyenler için küçük bir tavsiye: Gecenin karanlığında, sessiz bir ortamda ve en azından evde sizden başka uyanık kimsenin olmadığı zamanlarda okuyun; çok deli oluyor!
korkutucu bir kitaptı. ve eğer son kitapı 22/11/63'ü okumak istiyorsanız önce bunu okusanız güzel olur. Çünkü kitapta bu kitaba göndermeler mevcut.
Sakın filmini izlemeyin. Gerçekten bu kitaba çekilebilecek en kötü film idi. Mini seri diye geçiyor. 20 sene önce okuduğum bu kitap, o zaman beni gerçekten etkilemişti.
'This is do or die!' Dehşet bir kitaptı. Her şeyiyle. Stephen King sadece korku kitabı yazmamış resmen o bildiğimiz yapmacık dostluk hikayelerinden daha iyi bir dostluk kurgulamış. Çok iyiydi. Geçmiş ve şimdiki zaman iç içe çok iyi işlenmiş.
Yıllar önce okumuştum. Ünlü palyaçodu kabuslarıma girdiğine göre iyi yazılmış bir kitap olmalı :)
Bu kitap yüzünden palyaçolardan korkar oldum. Nasıl bir etki bıraktığını siz düşünün.
Bu romanı okuduğumda henüz çocukluğum yeni bitmişti ve lavaboya giderken ecel terleri döküyorum :D Harikadır bir solukta okuyacaksınız. En sevdiğim yerlerden biri adamın gözüne limonu sıkıp bir bira bardağı viskiyi fondip yapmasıdır.
Yorumsuz. Stephen king Klasiklerinden. Çok güzel bir kitap
Orta okul yıllarımda okuduğum harika bir Stephen King romanı
Türkçeye yarım yamalak çevrilmesine rağmen, bu haliyle bile çok iyi bir kitap.
okuduktan sonra palyaçolardan nefret ettim. nefes almakta sizi zorlayacak kadar geriyor.okumaktan vaz geçmek istesem de başaramadığım sonuna dek elimden bırakamadığım bir kitap oldu
Büyük bir korku ve zevkle okuduğum ve küçük bir çocukken izlediğim filmiyle palyaçolardan nefret etmeme ve çok korkmama sebep olan kitap gerçekten beni çok derinden sarsmıştı...
Korkular hakkında harika bir kitap. Çocukluğumda beni bir hayli etkilemiş ve korkutmuş olan film uyarlaması da mevcuttur. --> It (1990)
bambaşka bir kitap aynı mekanda iki farklı zamanı birden anlatan kurgusu muhteşem bi eser.
















