Eser· Kitap

Sapphique (Incarceron, #2)

8.0/10(52)

Kalbin kilidini hangi anahtar açar? Finn canlı Hapishane'den, korkunç Incarceron'dan kaçtı; ama orayı hatırladıkça acı çekiyor çünkü kardeşi Keiro hâlâ içeride. Claudia, Finn'in Kral olmasında ısrarlı, oysa Finn kendi kimliğinden bile şüphe ediyor. Deli büyücü Rix, Hapishane'nin şimdiye kadar sevdiği tek insan olan Sapphique'in Eldiven'ini gerçekten buldu mu? Keiro, Eldiven'i çalarsa dünya yıkıma mı sürüklenecek? Biri içeride, diğeri dışarıda. İkisi de özgürlük arayışında. Sapphique gibi.

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Sapphique (Incarceron, #2)

Sapphique (Incarceron, #2)

Pegasus

432 sayfaISBN 97860552895152012-06-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.0/ 10
52 puan
10
11
9
11
8
10
7
13
6
3
5
2
4
1
3
0
2
1
1
0
Ffndkkk· Sapphique (Incarceron, #2)
9/1029.04.2017

Bir ucuncu kitapta olsaymis super olurmus cidden. Son sayfaya kadar aksiyon bitmedigi icin insanda devami gelecek hissi uyandirmasi disinda sorunsuzdu, muhtesem bir okuma zevki yasatti bana. Beklentilerimi asip beni kendine hayran birakan kitaplardan biriydi, yazarin hayal gucune hayran kaldim.

Iilkayzgr· Sapphique (Incarceron, #2)
10/1010.07.2016

http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2016/02/sapphque-kitap-yorumu.html Kitabı bitirir bitirmez de ''keşke bu seri ikileme olacağına üçleme olsaymış dedim.'' Kurgu itibariyle bana çok farklı gelen bir seriydi. Sanırım serinin türünü distopya olarak adlandırabiliriz. Sonuçta bu serimiz de, belli bir yönetici kesim tarafından topluma belli kurallar dayatılıyordu. Ancak canlı bir hapishane tasarlama fikri, şahsen kırk yıl düşünsem benim aklıma gelmezdi. Sadece çoğu kişinin aksine, son kısmı taaa ilk kitabın ortalarında tahmin etmiştim. Sanırım bunu, engin dedektiflik romanları bilgime borçluyum. Ama buna rağmen yine de ufaktan şaşırmadım da değil doğrusu. (Evet saçma bir durum.) Yine de okuyan çoğu kişinin özellikle o son kısımda çok şaşıracağını düşünüyorum. Kitabın filmi sanırım yok. (Ah bu cahillik. -,-) Ama olsaydı eminim ortaya harika şeyler çıkacaktı. Bu seriyi okuyun, okutturun.

NNesferatu· Sapphique (Incarceron, #2)
8/1029.03.2016

Serinin ilk kitabı biraz monotondu ki ikinci kitap için de çok aksiyonlu olduğunu söyleyemem, ama bu kitapta kendimi olaya vermeme sebep olan güzel yerler vardı.Mesela sonradan bir büyücü dahil oldu efsanelerini duyduğumuz Sapphique'i sanki daha yakından tanıyıp anlamaya başladım ve Hapishane'nin de aslında nasıl bir yeri temsil ettiğini görmüş oldum.Kitabın son kısımları ve fantastik kurgusu özellikle beni şaşırttı kitabı tekdüze kendini yeterince açıklayamayan kavram kargaşası yaşayan bir silsile olarak değerlendirmekten vazgeçtim.Fantastik kurgu olarak okunabilecek kendi içinde tutarlı güzel bir kitap ama öyle çok abartmamak lazım.Bestseller kavramı yanıltıcı olabiliyor.

Oordoabchao· Sapphique (Incarceron, #2)
9/1028.04.2014

Bloguma yazdım http://kronikokur.blogspot.com.tr/2014/04/sapphique.html

SSORANO· Sapphique (Incarceron, #2)
7/1006.01.2014

İlk kitapta devam eden tempo ikinci kitapta devam etti, severek okudum ama yazar sonunu bağlayamadı ucu açık kaldı ne biliyim bir şeyler eksikti sanki...

Eetocarmichael· Sapphique (Incarceron, #2)
7/1017.12.2013

Sürükleyici bir kitap yalnız son kısmı biraz hayal kırıklığı yarattı.

SSatıgül Yüksek· Sapphique (Incarceron, #2)
7/1014.12.2013

Olaylar ilk kitaptaki kadar heyecanlıydı, dışarı çıkmayı başaranlar kadar içeri girme şanssızlığında bulunanlarda oldu, Dışarısınında aslında hiçte göründüğü gibi olmadığını anladıkça herşey daha bir anlam kazanmaya başlıyor , herşey aslında bir yanılsamadan ibaret, hiç bir şey göründüğü gibi değil Incarceron, seni avuçlarımda tutmak nasıl bir his acaba :)) Ne yazık ki yazar kitabın sonunu iyi bağlayamamış, yani bu kadar harika bir hikaye ancak bu kadar basit bir şekilde bitirilebilirdi, mutlaka üçüncü bir kitap olmalıydı, şimdilik ufukta görünmüyor ama belki yazar fikrini değiştirir kimbilir İkinci kitaptada favori karakterlerim değişmedi Keiro ve Attia : )

Llfslnryz· Sapphique (Incarceron, #2)
10/1002.12.2013

kitabın sonuna kadar 'sappique' diye oku sonra doğru telaffuzun 'safik' olduğunu öğren! olacak iş mi :D

EElif· Sapphique (Incarceron, #2)
8/1022.11.2013

Kurgusuna lafım yok da neden bu kadar belirsiz bitti ki yaa:P Birazcık daha açıklama yapılsaydı süper olacaktı.

Ffatih şentürk· Sapphique (Incarceron, #2)
8/1021.08.2013

eglenceliydi, özellikle karakterler çok güzel yaratılmıştı ( keiro, güzel insan, özleteceksin kendini ), genel olarak iyi bir seriydi keşke 3 kitap olsaydı...

Kkhaleesi· Sapphique (Incarceron, #2)
8/1022.04.2013

farklı konusu ve sürükleyiciliği açısından okunması gerekir diye düşünüyorum ama eksikleri de yok değil

GGezgin· Sapphique (Incarceron, #2)
7/1029.03.2013

Birinci kitabın süpriz faktörü (hikayedeki ilginçlik) olmadığı halde gayet sürükleyici. Tekrar Diyar ve Incarceron'da olmak keyifli. Kendime ve alışkanlıklarıma göre bir beklentide olsam da yazar kendi hayal gücünde devam etmiş.

Mmunzevi· Sapphique (Incarceron, #2)
8/1017.02.2013

Daha önce de serinin ilk kitabı hakkında fikirlerimiz yazmıştım. Bildiğim kadarıyla yazar seriyi ikinci kitabıyla sonlandırmış. Aslında kitabın sonuna geldiğinizde olayların devam etmesi gerektiğini düşünmeye sevkediyor. Yazara kardeşim sen bir üçüncüyü de yaz ondan sonra bakalım sonlanıp sonlanmaması gerektiğine diyesim var  Fakat elden ne gelir. Nihayetinde bu kitap bir öncekinin devamı olduğundan beklentilerimiz yükseklerdeydi. Sonuç olarak da yazar gayet altından kalkmış fikrimce. İlk kitapta gördüğümüz karakterlerin romanın başından sonuna kadar olan karakteristik tutarlılığı ve bir sonraki hareketin bilinmezliği bu kitapta da kendini göstermiş. Ancak şunu söylemeliyim sonuna geldiğiniz de şaşırtıcı olaylarla karşılaşıyorsunuz ki; siz kahvenizi yudumlayıp kitabınızı okurken, kitaptaki olayların geleceğiyle ilgili kurgular oluştururken bir sonraki satırı okuduğunuzda yazarın sizinle kedinin fareyle oynadığı gibi oynadığını hissediyorsunuz net bir şekilde. Bu da okunası kitaplar listemize bir kitap daha eklemeniz için yeterli bir sebep. İyi okumalar…

Kkitap eylemi· Sapphique (Incarceron, #2)
2/1031.01.2013

http://kitapeylemi.blogspot.com/2013/01/11-saphique-catherine-fisher.html

İİlay· Sapphique (Incarceron, #2)
9/1015.09.2012

İlk kitaptan daha da fazla kendine hayran bıraktı. Tasvirler yine harika. Okumuyorsunuz,Hapishane'yi hissediyorsunuz. Kesinlikle tavsiye!

Cceren· Sapphique (Incarceron, #2)
9/1022.08.2012

mükemmeldi.. yazarın hayal gücü sınırsız...!!!

Iincapita· Sapphique (Incarceron, #2)
5/1004.07.2012

ilk kitapta çok ümitlenmiştim..ikinci kitabı sabırsızlıkla bekledim..ama ne yazık ki ikinci kitap saçma sapan bi şekilde sona erdi..güzel bir konunun parlak bir fikrin heba edildiğini düşünüyorum..

Kkitapayraci· Sapphique (Incarceron, #2)
10/1004.07.2012

Yine bol maceralı yine harika bir kitaptı :))

Benzer Kitaplar